کد خبر : 2076077 | 20 مهر 1403 ساعت 13:04 | 15.8K بازدید | 10 دیدگاه

طعنه ناگلزمان به لمان: وقتی خبر نداری حرف نزن!

یولیان ناگلزمان از اظهارات مطرح شده از سوی ینس لمان درباره انتخاب دروازه‌بان تیم ملی آلمان ناراضی است.

طعنه ناگلزمان به لمان: وقتی خبر نداری حرف نزن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان چند سال اخیر هیچ وقت مشکلی در دروازه نداشت و حضور قدرتمند مانوئل نویر در چهارچوب و همچنین مارک آندره تراشتگن به‌عنوان ذخیره روی نیمکت باعث شده بود که این تیم همیشه از این نظر آسوده خاطر باشد، اما شرایط در چند ماه اخیر برای آنها تغییر کرده است.

نویر پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا تصمیم گرفت که مانند بسیاری دیگر از ستاره‌های قدیمی تیم ملی آلمان از فوتبال ملی خداحافظی کند و بسیاری منتظر تماشای درخشش تراشتگن در دروازه این تیم بودند که بالاخره نوبت به او رسیده بود، اما مصدومیت طولانی مدتش ضربه سنگینی به آلمان وارد کرد.

ناگلزمان تصمیم گرفت از برند لنو برای حضور در اردوی تیم ملی آلمان در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر دعوت کند، اما این ستاره فولام این دعوت را رد کرد و در این اردو حضور پیدا نکرد. با وجود این که چنین تصمیمی از سوی او گرفته شده بود، لمان در گفتگویی مدعی شده بود از این که سرمربی تیم ملی آلمان او را دعوت نکرده شوکه شده است.

ناگلزمان هم که از اظهارات مطرح شده در روزهای گذشته ناراحت به نظر می‌رسید در این باره به خبرنگاران گفت: «افراد زیادی که اصطلاحاً کارشناس هستند درباره این موضوع اظهارنظر کرده بودند. یک کارشناس دیگر هم امروز صبح در این باره صحبت کرد. بهتر است همیشه قبل از این که حرفی بزنید، از موضوع و پیش زمینه رخ داده خبر داشته باشید.»

دیدگاه‌ها