کد خبر : 2076076 | 20 مهر 1403 ساعت 12:39 | 10.1K بازدید | 47 دیدگاه

فدراسیون عربستان: مانچینی زیر چتر حمایتی ماست

شکست ۲-۰ تیم ملی عربستان مقابل ژاپن باعث شد برخی از اهالی فوتبال در این کشور خواستار برکناری روبرتو مانچینی شوند.

فدراسیون عربستان: مانچینی زیر چتر حمایتی ماست

به گزارش "ورزش سه"، عربستان در سه بازی برگزارشده در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی، یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست به ثبت رسانده است تا با ۴ امتیاز، پایین‌تر از ژاپن و استرالیا در جایگاه سوم گروه C قرار بگیرد.

شکست ۲-۰ شب گذشته عربستان مقابل ژاپن در یک بازی خانگی، موجی از انتقادات شدید را متوجه روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان، کرد و بسیاری از هواداران و بازیکنان سابق این کشور، به عملکرد ضعیف او اعتراض کرده و حتی خواستار برکناری‌اش شدند.

این درخواست‌ها واکنش یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، را در پی داشت و او در گفتگویی در این خصوص گفت: «عملکرد تیم بد نبود، اما در نهایت شکست خوردیم. بدون شک این نتیجه دردناک است و باید آنچه رخ داده را فراموش کرده و روی آینده تمرکز کنیم.»

وی از هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند تشکر کرد و افزود: «بابت باخت عذرخواهی می‌کنیم، اما از بازیکنان به خاطر تلاششان سپاسگزارم. هنوز راه زیادی در پیش داریم و مسابقات ادامه دارد.»

المسحل همچنین با اشاره به نیاز به حمایت‌های عمومی و رسانه‌ای گفت: «امیدوارم در دوره پیش رو از حمایت‌های مردمی و رسانه‌ای برخوردار شویم تا بتوانیم از این دوران سخت عبور کنیم. در حال حاضر به دنبال ساختن نسلی قدرتمند هستیم، چرا که برخی از بازیکنان هنوز نیاز به تجربه دارند و باید مداوم کار کنند.»

وی ادامه داد: «هیچ بهانه‌ای برای این شکست وجود ندارد، اما بازیکنانی هستند که نیاز به زمان دارند. با این حال، عملکردمان آنقدر هم بد نبود و این مسئله که نتوانستیم گلزنی کنیم، موضوعی است که سرمربی به خوبی از آن آگاه است.»

2092503

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در پایان تأکید کرد: «ما این بازی را پشت سر گذاشتیم و اکنون باید روی بازی‌های آینده تمرکز کنیم. هنوز زمان برای کسب نتایج مثبت و رسیدن به سهمیه جام جهانی وجود دارد و مانچینی به کارش ادامه خواهد داد.»

دیدگاه‌ها