کد خبر : 2076072 | 20 مهر 1403 ساعت 12:24 | 61.9K بازدید | 72 دیدگاه

غیبت قدوس و حردانی در بازی بزرگ؛

دردسر بزرگ قلعه‌نویی مقابل قطر

محرومیت دو بازیکن تیم ملی ایران می‌تواند چالش بزرگی در دیدار با قطر به وجود بیاورد.

دردسر بزرگ قلعه‌نویی مقابل قطر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران چهار روز دیگر (سه‌شنبه) باید در دبی میزبان قطر باشد و چهارمین دیدارش در دور نهایی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را برگزار کند که امیر قلعه‌نویی در این مسابقه نمی‌تواند از صالح حردانی و سامان قدوس بهره ببرد.

صالح حردانی که در دو مسابقه اخیر تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی مقابل امارات و ازبکستان در ترکیب حضور داشت، در بازی دیروز به دلیل تکل خشن روی پای الدور شومورودوف کارت قرمز مستقیم گرفت تا از دیدار آینده برابر قطر محروم شود، ولی لحظاتی بعد هم یک غایب دیگر ایران برای بازی بعد قطعی شد.

ویدئو: 355452

سامان قدوس که پس از اخراج حردانی و با تصمیم قلعه‌نویی به پست دفاع راست رفته و 15 دقیقه در آنجا بازی کرد و سپس تعویض شد، در همین زمان که تغییر پست داد، کارت زرد گرفت تا دو اخطاره و محروم شود.

ویدئو: 355454

آریا یوسفی، بازیکن سپاهان، یکی از گزینه‌های امیر قلعه‌نویی در پست دفاع راست است که در اردو هم حضور دارد، اما ظاهرا با توجه به میل هجومی بیشتر این بازیکن، دیشب برابر ازبکستان به میدان نرفت تا تیم ملی در شرایط 10 نفره به مشکل نخورد، ولی ممکن است مقابل قطر به ترکیب برگردد.

قلعه‌نویی حالا چالش جدی با محرومیت دو بازیکن خود دارد و حتی ممکن است به جای استفاده از آریا یوسفی مقابل قطر، تصمیم دیگری بگیرد و میلاد محمدیِ چپ‌پا را در این سمت استفاده کند؛ مشابه کاری که در 20 دقیقه پایانی دیدار شب گذشته برابر ازبکستان انجام داد.

دیدگاه‌ها