کد خبر : 2076071 | 20 مهر 1403 ساعت 12:19 | 18K بازدید | 9 دیدگاه

رودریگو: برزیل خوش شانس بود که برنده شد

رودریگو معتقد است که پیروزی برابر شیلی برای تیم ملی برزیل بسیار سخت اما ارزشمند بوده است.

رودریگو: برزیل خوش شانس بود که برنده شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آمریکای جنوبی برابر تیم ملی شیلی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورد.

شاگردان دوریوال جونیور در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که در همان دقایق ابتدایی بازی با یک گل از حریف عقب افتادند، اما موفق شدند با ارائه یک بازی خوب و در اختیار داشتن توپ و میدان دو گل را در لحظات پایانی نیمه اول و نیمه دوم به ثمر برسانند تا برنده این بازی لقب بگیرند و جایگاه‌شان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند.

رودریگو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این پیروزی بسیار مهم بود. این که در ابتدای بازی گل بخورید و عقب بیفتید همیشه باعث می‌شود که کار بسیار سخت شود. ما خیلی زود در این بازی گلی را از حریف دریافت کردیم و این اتفاق باعث شد که تعادل تیم ما تا حد زیادی بهم بریزد.

با این حال، همچنان قدرتمند ماندیم و به بازگشت به بازی فکر کردیم و توانستیم این کار را با گل لوئیز انجام دهیم. دیدن تعهد همه بازیکنان واقعا لذت‌بخش بود. همه ما نتوانستیم بهترین شرایط ممکن را در این بازی داشته باشیم، اما همه به سختی تلاش کردند و دویدند و با تمام وجود برای برزیل بازی کردند.»

دیدگاه‌ها