کد خبر : 2076069 | 20 مهر 1403 ساعت 11:58 | 51.9K بازدید | 36 دیدگاه

خیال رئال راحت: جانشین کارواخال مشخص شد

فدریکو والورده قرار است جای خالی دنی کارواخال را در رختکن رئال مادرید پر کند.

خیال رئال راحت: جانشین کارواخال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با مصدومیت شدید دنی کارواخال که منجر به دوری طولانی مدت او از میادین خواهد شد شرایط سختی را در پیش خواهد داشت، خصوصا که در حال حاضر داوید آلابا هم هنوز آماده بازگشت به زمین نیست و این مشکلاتی را در خط دفاعی برای آنها به وجود خواهد آورد.

اما مشکل کارلو آنچلوتی فقط تضعیف تیمش در خط دفاعی نیست چون کارواخال به عنوان کاپیتان رئال مادرید یکی از چهره‌های قابل اعتماد بازیکنان در رختکن بود که قدرت رهبری بالای او بسیار به این تیم کمک می‌کرد و باعث شده بود که خیال این مربی ایتالیایی از رختکن تیمش راحت باشد و غیبت او آسیب دو چندانی به آنها می‌زد.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که غیبت دنی کارواخال در رختکن رئال باعث شده است که جایگاه او در این تیم به فدریکو والورده برسد که حالا به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته و درخشان در رختکن شناخته می‌شود و ارتباط بسیار خوبی هم با همه بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم دارد.

باشگاه‌های بسیاری در سراسر اروپا علاقه بسیار زیادی به جذب این ستاره رئال مادرید دارند اما مدیران این باشگاه هیچ تمایلی به فروش او نداشته و ندارند و معتقد هستند که جایگاه او در این تیم به چه شکلی است که باعث شده است او غیرقابل انتقال باشد و باید سال‌های طولانی در ترکیب این تیم بماند.

دیدگاه‌ها