کد خبر : 2076056 | 20 مهر 1403 ساعت 11:05 | 11.9K بازدید | 47 دیدگاه

کاماوینگا:

حال امباپه در رئال مادرید خیلی هم خوب است!

ادواردو کاماوینگا معتقد است که کیلیان امباپه شرایط بسیار خوبی را در رئال مادرید پشت سر می‌گذارد.

حال امباپه در رئال مادرید خیلی هم خوب است!

به گزارش "ورزش سه"، کاماوینگا از سوی دیدیه دشان برای حضور در اردوی تیم ملی فرانسه در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر دعوت شده است و در بازی شب گذشته این تیم در لیگ ملت‌های اروپا هم در ترکیب تیمش حضور داشت و تا دقیقه ۷۰ بازی خوب و تحسین برانگیزی را برای آنها به نمایش گذاشت.

غیبت کیلیان امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه هنوز هم یکی از مسائل جنجالی و جذاب مطرح شده در رسانه‌های این کشور و بین هواداران این تیم است و بسیاری حتی معتقد هستند که باید بازوبند کاپیتانی این تیم که شب گذشته در اختیار اورلین شوامنی قرار داشت از امباپه گرفته شود چون او نشان داده است که شایستگی این بازوبند را ندارد.

2092854

این در حالی است که این بازیکن نتوانسته است از زمان حضورش در رئال مادرید هم انتظارات را برآورده کند و انتقادهای بسیاری از عملکرد او در این تیم هم مطرح شده است اما کاماوینگا باور دارد که این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در رئال مادرید داشته و شرایط در ادامه برایش بهتر هم خواهد شد.

کاماوینگا پس از بازی فرانسه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «درباره امباپه باید بگویم که همه چیز برای او خیلی خوب پیش می‌رود و حالش در این تیم خوب است. او توانسته است به خوبی با شرایط رختکن سازگار شود و همه او را بسیار دوست دارند. امباپه تا به حال هم گل‌های بسیاری برای رئال مادرید به ثمر رسانده و به این روند همه ادامه خواهد داد.»

دیدگاه‌ها