کد خبر : 2076055 | 20 مهر 1403 ساعت 10:58 | 18K بازدید | 18 دیدگاه

کری دردناک برای انگلیس به سبک یونانی! (عکس)

یکی از هواداران یونانی حاضر در ورزشگاه ومبلی در بازی برابر انگلیس طعنه دردناکی به ناکامی این تیم در یورو زد.

کری دردناک برای انگلیس به سبک یونانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‎‌های اروپا در ورزشگاه ومبلی روبروی تیم ملی یونان به میدان رفت و در کمال ناباوری با نتیجه ۱-۲ برابر این حریف نه چندان قدرتمند شکست خورد تا شب سختی را پشت سر گذاشته باشد.

این اولین شکست لی کارزلی پس از انتخاب به عنوان سرمربی موقت سه شیرها بود و حالا او هم باید فشارها و انتقادهای بسیار زیادی را تحمل کند و به نظر می‌رسد که هواداران این تیم هم به شدت از این که تیم‌شان برابر چنین حریفی شکست خورده است عصبانی و ناراحت هستند.

اما ظاهرا هواداران تیم ملی یونان از قبل هم امید زیادی به این تیم داشتند و آماده بودند تا برای هواداران تیم رقیب کری بخوانند و امیدوار بودند که تیم ملی کشورشان بتواند با ارائه یک نمایش خوب به پیروزی برسد و تصویری که از یکی از هواداران این تیم در ومبلی منتشر شده به خوبی نشانگر این موضوع است.

یکی از هواداران تیم ملی یونان در حالی راهی ومبلی شد که بنری با این عنوان در دست داشت: «قهرمان اروپا. شما هرگز این سرود را نخواهید خواند.» او در واقع به شکلی جذاب به این نکته اشاره کرد که یونان پیش از این عنوان قهرمانی در یورو ۲۰۰۴ را به دست آورد اما انگلیس در دو یورو گذشته به فینال رسید و با دو شکست به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.

2093451

دیدگاه‌ها