کد خبر : 2076053 | 20 مهر 1403 ساعت 10:48 | 13.5K بازدید | 25 دیدگاه

اعتراف سرمربی برزیل: آن تیم سابق نیستیم

دوریوال جونیور معتقد است که شرایط و ساختار تیم ملی برزیل تغییر کرده است و حضور بازیکنان جوان کار را برای آنها کمی دشوار می‌کند.

اعتراف سرمربی برزیل: آن تیم سابق نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی شیلی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ در این بازی به پیروزی برسد تا سه امتیاز ارزشمند و مهم این بازی را از آن خودش کرده باشد.

دوریوال جونیور پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «از لحظه‌ای که داور سوت آغاز بازی را به صدا در آورد طبیعی بود که سطح تمرکز خیلی بالا نباشد و گلی که خوردیم به همین دلیل بود اما من خوشحالم که بازیکنانم پختگی این تیم را نشان دادند، حتی با این که بسیار جوان بودند.

ما تعادل درستی ایجاد کردیم و با آرامش پیش رفتیم. از فرصت‌هایی که در زمان مالکیت توپ داشتیم به خوبی استفاده کردیم. تعداد پاس‌های قابل توجهی رد و بدل کردیم و توانستیم بازی را پیش ببریم. گل‌هایی که زدیم به موقع بود و روی ضرباتی به ثمر رسید که پیش از این روی آن کار کرده بودیم. قدم به قدم جلو می‌رویم، هنوز موارد بسیاری هست که باید بهبود پیدا کند اما آرام آرام راه را پیدا خواهیم کرد.

باید توجه داشته باشید که از این تیم فقط دانیلو، مارکینیوش، لوکاس پاکتا و رافینیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ترکیب اصلی حضور داشتند. تغییرات بسیاری ایجاد شده است. ایجاد تغییر هیچ وقت آسان نیست. ما فقط چهار بازیکن از جام جهانی در اختیار داشتیم و این موضوعی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ما دیگر آن ساختار قبلی را نداریم و این باعث شد که مسابقات برای ما به دلیل سن کم و جوان بودن این بازیکنان دشوار شود، خصوصا که اغلب تیم‌های حریف باتجربه هستند. این اتفاقات رخ خواهد داد و باید آن را بپذیریم. ما دو سال قبل تیمی قدرتمند داشتیم اما باز هم به مشکل خوردیم. باید به این نکته توجه داشته باشیم که همه چیز از جمله انتظارات از بازیکنان و مربی هم در حال پیشرفت است.»

دیدگاه‌ها