کد خبر : 2076051 | 20 مهر 1403 ساعت 10:31 | 36.1K بازدید | 72 دیدگاه

اعتراض مسی: نمی‌شد دو پاس پشت هم داد

لیونل مسی از وضعیت برگزاری بازی تیم ملی آرژانتین برابر ونزوئلا به شدت انتقاد کرد.

اعتراض مسی: نمی‌شد دو پاس پشت هم داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی در منطقه آمریکای جنوبی برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که باید به میزبانی مشترک آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود مقایل تیم ملی ونزوئلا به میدان رفت و با تساوی ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد تا به کسب یک امتیاز رضایت داده باشد.

این دیدار با تاخیر تقریبا ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد چون شرایط جوی و بارانی که باریده بود باعث شد که وضعیت مناسبی برای برگزاری دیدار وجود نداشته باشد و در نهایت هم بازیکنان در حالی به زمین رفتند که مشخص بود چمن شرایط خوبی ندارد و حجم آبی که در زمین بود کار را برای هر دو تیم سخت کرد.

مسی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این بازی بسیار سخت بود و بیش از پیش هم سخت شد. واقعا زشت بود. ما نمی‌توانستیم حتی دو پاس پشت سر هم ارسال کنیم. در نیمه دوم در سمت راست شرایط بدتر بود اما در نهایت باید بگویم که بازی در چنین وضعیتی بسیار سخت است.

زمین اجازه نداد کاری که می‌خواستیم را انجام دهیم. ما مجبور شدیم بازی متفاوتی را انجام دهیم که برای آن آماده نشده بودیم اما در نهایت چاره دیگری نداشتیم جز این که برای توپ دوم و برتری در دوئل‌ها بجنگیم و روی اشتباهات حریف حساب کنیم. اجازه این که ریسک زیادی در این بازی داشته باشیم را نداشتیم.

2093448

ما نمی‌توانستیم رو به عقب بازی کنیم و در نیمه اول چند پاس رو به عقب دادیم که آبی که روی چمن وجود داشت باعث شد توپ متوقف شود و شرایط برای ما بسیار سخت پیش برود. ما در نهایت با همان سبکی که باید در چنین زمین‌هایی با آن بازی کرد، بازی کردیم و یک امتیاز به دست آوردیم.»

مسی در پاسخ به سوالی درباره بازگشتش به اردوی تیم ملی آرژانتین گفت: «این دوری و انتظار طولانی شد. من برای مدت زیادی دور از میادین بودم و در باشگاهم هم بسیاری از مسابقات را از دست دادم. از این که برگشتم خوشحالم و سعی می‌کنم این ثبات را حفظ کنم و باز هم در اینجا حضور داشته باشم.

دلم برای این که بار دیگر در ورزشگاه‌های آرژانتین به میدان بروم تنگ شده است. ما سفری طولانی برای بازگشت به خانه در پیش داریم و چند روزی فرصت هست تا بتوانیم استراحت کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.»

دیدگاه‌ها