کد خبر : 2076049 | 20 مهر 1403 ساعت 10:11 | 15.5K بازدید | 13 دیدگاه

فرار از شکست برابر شیلی: بازگشت باشکوه برزیل!

تیم ملی برزیل موفق شد در دیداری حساس و تماشایی با نتیجه ۱-۲ برابر شیلی به پیروزی برسد.

فرار از شکست برابر شیلی: بازگشت باشکوه برزیل!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در نهمین دیدارش در چارچوب دیدارهای گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آمریکای جنوبی برابر تیم ملی شیلی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار ارزشمند را به دست آورد.

برزیل که در چند بازی اخیر نتوانسته بود عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و بازیکنان و کادر فنی این تیم تحت فشار زیادی قرار داشتند در دقیقه دوم دروازه تیمش را باز شده دید تا در بدترین شرایط ممکن قرار بگیرد اما این تیم دست از تلاش برنداشت و در همان نیمه اول سراسر حمله شد تا بتواند این گل را جبران کند.

ستاره‌های حاضر در ترکیب برزیل بارها و بارها موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند که با درخشش دروازه‌بان این تیم یا اشتباهات خودشان موفق به گلزنی نشدند و این در حالی بود که توپ و میدان به صورت کامل در اختیارشان قرار داشت و شیلی دیگر فرصت خاصی برای گلزنی در نیمه اول پیدا نکرد.

شرایط در نیمه دوم هم به همین شکل پیش رفت و برزیل توانست بازی خودش را به حریف دیکته کند و باز هم فرصت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کند، هرچند شدت فشارها در این نیمه نسبت به نیمه اول کاهش پیدا کرده بود اما باز هم برزیل نشان داد که می‌تواند به روزهای خوب گذشته برگردد و با سه امتیاز از این بازی به خانه برگردد تا جایگاهش را در جدول رده‌بندی هم بهبود ببخشد و به رده چهارم صعود کند تا خیالش کمی راحت‌تر باشد.

توپ گلگل‌ها:

شیلی 1مشکیبرزیل:

2093431

گل اول پرو در دقیقه دوم این بازی و روی آشفتگی خط دفاعی برزیل در ابتدای بازی به ثمر رسید و سانتری که توسط فلیپه لویولا به تیر دورتر ارسال شده بود توسط ادواردو وارگاس با یک ضربه سر تماشایی و البته روی بی‌دقتی ادرسون به گل تبدیل شد تا هواداران حاضر در ورزشگاه از شدت خوشحالی از خود بی‌خود شوند.

شیلی 1مشکی1 برزیل:

2093432

گل اول برزیل در دقیقه اول وقت‌های تلف شده در نیمه اول و روی درخشش و هوشمندی ساوینیو به ثمر رسید که توپ را به خوبی از حریف گرفت و آن را روی دروازه شیلی فرستاد و این ایگور ژسوس بود که توانست آن را با یک ضربه سر به گل تبدیل کند تا برزیل به عنوان تیم بازنده راهی رختکن نشود.

شیلی 1مشکی2 برزیل:

2093433

گل دوم برزیل در فاصله یک دقیقه تا پایان وقت قانونی این بازی و با تاکتیک جذاب لوئیز انریکه به ثمر رسید و او توانست توپی که از برونو گیمارش دریافت کرده بود را به محوطه جریمه ببرد و شوتی تماشایی را از روی خط محوطه جریمه به سمت دروازه حریف بزند که به قعر دروازه شیلی رفت و باعث پیروزی تیم ملی برزیل شد.

ویدئو: 355524

دیدگاه‌ها