کد خبر : 2076047 | 20 مهر 1403 ساعت 09:08 | 11.8K بازدید | 31 دیدگاه

حرف آخر گولر: نه به همه پیشنهادها، فقط رئال

آردا گولر حاضر نیست هیچ پیشنهادی را برای انتقال قرضی به باشگاهی دیگر در پنجره زمستانی بررسی کند.

حرف آخر گولر: نه به همه پیشنهادها، فقط رئال

به گزارش "ورزش سه"، گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بین پیشنهادات بسیاری که از باشگاه‌های بزرگ اروپایی داشت تصمیم گرفت که به رئال مادرید ملحق شود و امیدوار بود که بتواند درخششی که پیش از این در فوتبال ترکیه داشت را در ترکیب این تیم هم تکرار کند.

اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت و تصمیم کارلو آنچلوتی برای نشاندن او روی نیمکت باعث شد که روزهای سختی را تجربه کند. هرچند شرایط در پایان فصل برای او بهتر شد و فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد و توانست نشان دهد که از استعداد و مهارت خاصی برخوردار است.

این بازیکن امیدوار بود که شرایط در فصل جدید برای او بهتر شود و بتواند به یکی از ستاره‌های اصلی خط میانی رئال در ترکیب ثابت این تیم تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداده تا شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به گوش برسد.

با این حال، فابریتزیو رومانو مدعی شده است که گولر قرار نیست در پنجره زمستانی پیش رو از رئال مادرید جدا شود و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است و اعلام کرده یک هیچ پیشنهاد انتقال قرضی را بررسی نخواهند کرد. مدیران رئال هم تمایل زیادی به فروش او ندارند و معتقد هستند که به زودی می‌تواند فرصت مد نظرش برای اثبات توانایی‌هایش را در این تیم پیدا کند.

دیدگاه‌ها