کد خبر : 2076046 | 20 مهر 1403 ساعت 09:07 | 14.8K بازدید | 13 دیدگاه

افشاگری جالب: دی‌یونگ می‌خواست به پاریس برود

اریک آبیدال مدعی شده است که فرانکی دی‌یونگ در یک قدمی پیوستن به پاری سن ژرمن قرار داشت.

افشاگری جالب: دی‌یونگ می‌خواست به پاریس برود

به گزارش "ورزش سه"، درخشش دی‌یونگ در ترکیب آژاکس باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود و پیشنهادهای مختلفی از چند باشگاه به دست او برسد که انتخاب را برایش بسیار سخت کرده بود.

این بازیکن یکی از ستاره‌هایی بود که در ترکیب آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا فوقالعاده ظاهر شد و توانست تیم قدرتمندی مانند رئال مادرید را از سر راه بردارد و حتی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات هم رسید اما با قبول شکست برابر تاتنهام نتوانست راهی دیدار فینال شود.

بسیاری از بازیکنان این تیم در پنجره انتقالات تابستانی بعدی آژاکس را ترک کردند و راهی باشگاه‌های بزرگ اروپایی شدند که یکی از آنها هم دی یونگ بود که در نهایت به بارسلونا پیوست و از آن زمان تا به حال هم پیراهن این تیم را به تن دارد ولی آبیدال صحبت‌های جالبی را درباره تصمیم او در آن زمان مطرح کرده است.

اریک آبیدال در این باره گفت: "پس از اینکه آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به پیروزی رسید، باشگاه‌های بزرگ زیادی خواهان جذب فرانکی بودند. او به من گفت که قصد دارد راهی پاری سن ژرمن شود چون سرمربی این تیم با او صحبت کرده است. من به او گفتم که وقتی راهی بارسلونا شود متوجه خواهد شد که این باشگاه است که می‌تواند او را به عنوان یک بازیکن بزرگ معرفی کند، نه مربی!"

دیدگاه‌ها