کد خبر : 2076045 | 20 مهر 1403 ساعت 08:03 | 5K بازدید | 6 دیدگاه

تونالی: نبردیم اما مردم از فوتبال ایتالیا لذت بردند!

ساندرو تونالی، هافبک تیم ملی ایتالیا، معتقد است با وجود آنکه موفق به کسب سه امتیاز برابر بلژیک نشدند اما هواداران از عملکرد بازیکنان راضی بودند.

تونالی: نبردیم اما مردم از فوتبال ایتالیا لذت بردند!

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا و بلژیک در یک بازی پرگل و نزدیک در نهایت با تساوی ۲-۲ به کار خود پایان دادند. نتیجه‌ای که منجر به هفت امتیازی شدن ایتالیا و چهار امتیازی شدن بلژیک در پایان هفته سوم رقابت‌ها شد.

ساندرو تونالی، هافبک میانی آتزوری که بعد از حدود یک سال و با توجه به پایان دوران محرومتیش بار دیگر در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان، در گفتگو با خبرنگاران بعد از پایان بازی گفت: "در مجموع عملکرد خیلی خوبی داشت. کارت قرمز نیز بخشی از یک مسابقه فوتبال است و باید آن را بپذیریم. ما ثابت کردیم که می‌توانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و این را به تماشاگران نشان دادیم. 

هواداران انتظار زیادی از ما دارند و با نمایش خوب‌مان در چهل دقیقه اول تا حد زیادی انتظارات را برطرف کردیم. باید پذیرفت که بعد از ۱۰ نفره شدن آن‌هم مقابل تیمی مثل بلژیک کارمان سخت شد و نتوانستیم جای خالی یک یار کمتر را جبران کنیم. با این حال نزدیک به یک ساعت برابر آنها مقاومت کردیم."

تونالی معتقد است که تغییر تاکتیک دوباره ایتالیا به سیستم ۲-۵-۳ منجر به ثبت نتایج خوب آنها در لیگ ملت‌های اروپا شده است. او در این باره افزود: "در چهل دقیقه ابتدایی نهایت لذت را از فوتبال بردیم و این چیزی است که در مسابقات گذشته به‌خصوص یورو ۲۰۲۴ از ذهن مردم خارج شده بود.

با وجود آنکه به تازگی تغییر سیستم دادیم اما بازیکنان به خوبی در این سیستم جا افتاده‌اند و آمار گلزنی خوبی که در سه بازی اخیر داشتیم این را کاملا ثابت می‌کند. با این حال بازهم تاکید دارم با وجود آنکه نتوانستیم به برد برسیم اما هواداران از عملکرد تیم لذت بردند و این برای ما خیلی مهم است."

دیدگاه‌ها