کد خبر : 2076043 | 20 مهر 1403 ساعت 01:57 | 1.8K بازدید | 4 دیدگاه

تدسکو: در نیمه دوم نگذاشتیم ایتالیا نفس بکشد!

دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، پس از تساوی ۲-۲ مقابل ایتالیا، از عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی تمجید کرد.

تدسکو: در نیمه دوم نگذاشتیم ایتالیا نفس بکشد!

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در ورزشگاه المپیکو به سرعت به برتری رسید و پس از ۶۱ ثانیه با گل آندریا کامبیاسو بازی را ۱-۰ کرد.

سپس در دقیقه ۲۴ شوت دفع‌شده کامبیاسو به رتگی رسید و او گل دوم را به ثمر رساند اما اخراج لورنزو پلگرینی به دلیل تکل خشن باعث تغییر جریان بازی شد.

تدسکو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «ایتالیا بازی را خیلی قوی شروع کرد. برای هر تیمی آسان نیست که بعد از دریافت گل زودهنگام واکنش نشان دهد. آنها پس از آن گل اعتماد به نفس پیدا کردند و ما پس از شروع ضعیف، در دردسر افتادیم. زمانی که توپ در اختیار داشتیم طبق برنامه عمل کردیم، اما در هنگام نداشتن توپ، مشکل داشتیم. سپس اخراج کمک زیادی به ما کرد و در نیمه دوم اجازه ندادیم آنها نفس بکشند.»

2093417

تدسکو درباره عملکرد تیمش گفت: «ما باید پس از دریافت گل اول آرام می‌ماندیم، اما این کار را نکردیم و ایتالیا از آن به بهترین شکل استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.»

این نخستین بار بود که تدسکو، که در ایتالیا به دنیا آمده و خانواده‌اش در کودکی به آلمان مهاجرت کردند، در برابر ایتالیا قرار گرفت و تأکید کرد که آشنایی او با فوتبال ایتالیا او را برای نیم ساعت آخر بازی آماده کرده بود.

تدسکو گفت: «من ایتالیایی هستم و می‌دانم که شاید بازی مقابل ایتالیا وقتی آنها ۱۰ نفره هستند، سخت‌تر از زمانی است که ۱۱ نفره هستند. آنها می‌توانند به صورت انفرادی، در فضاهای باز و در موقعیت‌های تک به تک دفاع کنند.»

دیدگاه‌ها