کد خبر : 2076042 | 20 مهر 1403 ساعت 01:56 | 544 بازدید | 0 دیدگاه

استونز: باخت در شب اولین کاپیتانی سخت بود!

جان استونز، کاپیتان جدید تیم ملی انگلیس می‌گوید از شکست این تیم در شبی که با توجه به غیبت هری کین، برای اولین بار بازوبند را بر بازو بسته بود بسیار ناامید است.

استونز: باخت در شب اولین کاپیتانی سخت بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در شبی که جان استونز برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، در خانه با نتیجه ۲-۱ مقابل یونان شکست خورد.

در حالی که هری‌ کین به علت مصدومیت در اردوی تیم ملی‌ انگلیس حاضر نبود، لی کارزلی سرمربی سه شیرها تصمیم گرفت تا جان استونز مدافع ۳۱ ساله منچسترسیتی را به عنوان کاپیتان تیمش‌ در این اردو معرفی‌کند.

با این حال اولین کاپیتانی چندان برای استونز خاطره‌انگیز نبود و آنها مغلوب یونان شدند. استونز در گفت‌وگو با خبرنگاران بعد از پایان بازی گفت: "از نظر شخصی بگویم، کسب چنین نتیجه‌ای در شبی که برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستم بسیار ناامید کننده بود. راستش باید اعتراف کنم که آنها از دقیقه یک ما را تحت فشار گذاشتند و بسیار محکم بازی کردند.

2093415

اگرچه که ماهم آماده بازی بودیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. به عنوان بازیکنان تیم، وظیفه داریم که نکات تاکتیکی‌ را به بهترین شکل در زمین پیاده کنیم اما امروز از پس این کار  برنیامدیم.

شب خیلی سخت و دردناکی بود اما درس بزرگی‌ برای من و همه بازيکنان داشت که دیگر هیچ تیمی را دست کم نگیریم. هواداران حق دارند از این نتیجه ناراحت باشند و بنابراین باید تلاش کنیم تا در بازی بعدی آنها را خوشحال کنیم."

دیدگاه‌ها