کد خبر : 2076041 | 20 مهر 1403 ساعت 01:39 | 8.6K بازدید | 12 دیدگاه

کارواخال و رودری با عصا هم اسپانیا را تنها نمی‌گذارند! (عکس)

دنی کارواخال، رودری و رابین لو نورمان، بازیکنان مصدوم تیم ملی اسپانیا، روز پنجشنبه از اردوی تیم ملی بازدید کردند.

کارواخال و رودری با عصا هم اسپانیا را تنها نمی‌گذارند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این دو بازی در حالی برگزار خواهد شد که تیم ملی اسپانیا بدون حضور کارواخال، رودری و لو نورمان که از ارکان اصلی تیم بودند، به میدان خواهد رفت.

کارواخال که با عصا به کمپ تمرینی آمده بود، شنبه گذشته در بازی بین رئال مادرید و ویارئال دچار پارگی رباط صلیبی قدامی، رباط جانبی خارجی و پارگی تاندون پشت‌ زانو در پای راست شد.

رودری، هافبک منچسترسیتی، نیز که مانند کارواخال با عصا آمده بود، به دلیل آسیب دیدگی در رباط‌های زانوی راستش، باید چند ماه از میادین دور باشد.

2093411

رودری گفت: «این استقبال بزرگ از ما نشان‌دهنده تیمی است که ساخته‌ایم و محبتی که به ما دارند. هیچ‌کس نمی‌داند که چه زمانی ممکن است این اتفاقات برایش بیفتد، این بخشی از فوتبال و زندگی است و من همیشه فلسفه‌ام این بوده که با در هر حال به جلو حرکت کنم، خوش‌بین باشم و سعی کنم جنبه مثبت را ببینم و قوی‌تر بازگردم.»

کارواخال هم گفت: «من خیلی سرحال هستم و منتظر عمل جراحی فردا و شروع ریکاوری با انرژی زیاد هستم. ما یک خانواده بزرگ هستیم و مشتاق دیدار با همه بازیکنان بودم. استقبال از ما فوق‌العاده بود.»

2093412

از سوی دیگر، رابین لو نورمان نیز به دلیل مشکلات مغزی نتوانست اسپانیا را در این فیفا دی همراهی کند و او هم در کنار رودری و کارواخال در اردو حاضر شد.

دیدگاه‌ها