کد خبر : 2076039 | 20 مهر 1403 ساعت 08:30 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

کلیدواژه طلایی نفت MIS پس از اولین برد: توکل به خدا

سرمربی نفت مسجدسلیمان واکنش جالبی به اولین برد تیمش در فصل جدید لیگ یک داشت.

کلیدواژه طلایی نفت MIS پس از اولین برد: توکل به خدا

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق ویژه مسابقات هفته ششم لیگ یک، کسب اولین برد نفت مسجدسلیمان بود. شاگردان علی اصغر کلانتری بالاخره توانستند در یک بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند. تک گل بازی در دقیقه 45 به ثمر رسید و نفت را 3 امتیازی کرد. پس از این بازی علی اصغری، کلانتری سرمربی نفت مسجدسلیمان واکنش جالبی به برد تیمش از خود نشان داد.

او که طبیعتا از زیر فشار سنگینی خارج شده بود خدا را شکر کرد و بر خلاف رسم معمول مربیان که بعد از  برد به تمجید از شاگردان خود می‌پردازند، کلانتری همه چیز را معطوف به لطف خدا دانست و گفت: «انسان اگر تلاش کند و به خدا توکل داشته باشد مزدش را می‌گیرد و خدا را شکر می‌کنم که امروز مزد صبرمان در تحمل و سختی‌ها را به ما داد.»

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره عملکرد تیمش در این بازی هم گفت: تا دقیقه 70 عملکرد ما فراتر از لیگ یک بود. به بازیکنان گفته بودم پنج بازی قبلی را فراموش کنید و بیایید که از صفر شروع کنیم و آنها نیز همین حرف را گوش دادند. عقب نشینی ما در 20 دقیقه پایانی به دو دلیل بود: اول اینکه به لحاظ روانی به این سه امتیاز نیاز داشتیم و دوم اینکه حریف زیاد فشار آورده بود.»

کلانتری درباره رنگ پیراهن تیمش هم نکته جالبی گفت: «رنگ اصلی پیراهن نفت مسجدسلیمان زرد است اما هنور به دست ما نرسیده و مجبوریم با پیراهن دوم که سفید است بازی کنیم. فکر کنم پیراهن اصلی را با شتر برایمان فرستاده‌اند.»

دیدگاه‌ها