کد خبر : 2076038 | 20 مهر 1403 ساعت 01:32 | 3.5K بازدید | 12 دیدگاه

کارزلی: امیدوارم به تیم جوانان انگلیس برگردم!

لی کارزلی،‌ سرمربی‌ تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری بعد از شکست مقابل یونان از علاقه خود نسبت به حضور‌ دوباره در تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس خبر داد.

کارزلی: امیدوارم به تیم جوانان انگلیس برگردم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه باورنکردنی ۲-۱ برابر مهمانش یونان شکست خورد و حالا لی کارزلی سرمربی به ظاهر موقت این تیم بیش از پیش تحت فشار انتقادات رسانه‌های انگلیس قرار خواهد گرفت.

کارزلی در کنفرانس خبری بعد از بازی، ابتدا درمورد اینکه چرا بدون مهاجم کار را آغاز کردند توضیح داد: "فکر کردم مهم است که سبک جدیدی را امتحان کنم و باید اعتراف کنم که چندان خوب جواب نداد. ما امشب در خیلی از مسائل ضعیف‌تر از حریف بودیم و این ناامید کننده است.

سعی کردیم با توجه به غیبت هری‌ کین، نفرات خط هافبک را افزایش دهیم و این را دیروز در تمرین حدود ۲۰ دقیقه کار کردیم. در نهایت دو گل روی اشتباهات فردی خوردیم که بسیار ناامید کننده بود.

به هرحال بازی با هافبک‌های بیشتر و بدون مهاجم تخصصی‌ هم یک سیستم به حساب می‌آید. بخصوص وقتی مهاجمی مثل هری کین را در اختیار نداشته باشید. شجاعت این را داشتیم که آن را امتحان کنیم ولی خب نتیجه نگرفتیم."

سرمربی انگلیس سپس به تمجید از عملکرد یونان پرداخت و افزود: "آنها با بازی خوبشان ما را عافلگیر کردند. البته که انتظار آن را داشتیم که مقابل تیم متفاوتی بازی کنیم چرا که بازی‌های قبلی‌شان را آنالیز کرده بودیم. اگرچه موقعیت‌های گلزنی بیشتر‌ نسبت حریف داشتیم که اگر کمی‌ با دقت‌تر بودیم،‌ نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد."

با وجود آنکه سه ماه از جدایی گرت ساوتگیت از هدایت سه شیرها می‌گذرد اما همچنان از کارزلی به عنوان سرمربی موقت یاد می‌شود. او در این مورد گرفت: "بعد از اردوی اخر، رسانه‌ها از قول من تیتر زدند که "تنها خودم می‌توانم این شغل را از دست بدهم" و این بسیار تعجب برانگیز بود. وظیفه من است که سومین اردو را هم با موفقیت پشت سر بگذارم و امیدوارم سپس به تیم ملی زیر ۲۱ سال برگردم. امیدوارم این اتفاق بیفتد."

سرمربی انگلیس درمورد مصدومیت باکایو ساکو که منجر به تعویض او در دقیقه ۵۳ بازی شد افزود: "وضعیت او در حال ارزیابی است. او در صحنه گل اول یونان دچار مصدومیت شد. امیدوارم مشکلش جدی نباشد و به بازی بعد برسد."

دیدگاه‌ها