کد خبر : 2076030 | 20 مهر 1403 ساعت 00:55 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

اسپالتی: اخراج پلگرینی تیم‌مان را نابود کرد!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که دلیل توقف خانگی تیمش مقابل بلژیک، اخراج لورنزو پلگرینی بوده است.

اسپالتی: اخراج پلگرینی تیم‌مان را نابود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری شروعی فوق‌العاده در استادیوم المپیکو داشت و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت، آنها در دقیقه ۱ با گل آندریا کامبیاسو پیش افتادند و متئو رتگی نیز گل دوم را به ثمر رساند.

اما همه چیز در دقیقه ۳۸ از هم پاشید، زمانی که لورنزو پلگرینی با تکلی خطرناک بازیکن بلژیک را سرنگون کرد و با کارت قرمز از زمین اخراج شد. پس از آن بازی بسیار متفاوت شد و بلژیک توسط دی کویپر و لئاندرو تروسار توانست بازی را به تساوی برساند.

اسپالتی پس از بازی در مورد نتیجه گفت: «بعضی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که بازی را تغییر می‌دهد، سپس بلافاصله بعد از آن گل می‌خورید. گاهی اوقات نتیجه بازی‌ها را چیزهایی فراتر از تاکتیک‌ها و برنامه‌ریزی مشخص می‌کنند. آن اخراج بازی ما را نابود کرد. ما می‌توانستیم در نیمه دوم هم بر بازی تسلط داشته باشیم اما بدشانسی آوردیم.»

2093389

او در مورد تغییر سبک بازی ایتالیا پس از اخراج پلگرینی گفت: «من بیشتر از نحوه از دست دادن توپ در چندین موقعیت ناراحت بودم، اما متأسفانه بلژیک بازیکنان برجسته‌ای دارد که می‌توانند در جناح‌ها موقعیت‌های یک به یک را به خوبی پشت سر بگذارند. ما موقعیت‌های زیادی به آنها ندادیم اما روی ضربات ایستگاهی ضعیف بودیم و بازی را از دست دادیم.»

اسپالتی درباره عملکرد تیمش ادامه داد: «ما دیدیم که تیم‌مان فوتبال خوبی بازی کرد، شخصیت نشان داد، بخش‌های مختلف زمین را به خوبی پوشش داد. به نظرم در حالت عادی خوب بودیم.»

دیدگاه‌ها