کد خبر : 2076022 | 20 مهر 1403 ساعت 00:36 | 8.9K بازدید | 21 دیدگاه

انگلیس ۱-۲ یونان: ماه عسل تمام شد آقای کارزلی!

مصاف تیم‌های انگلیس و یونان با برتری ۲-۱ تیم مهمان به پایان رسید تا نخستین باخت لی کارزلی روی نیمکت سه شیرها رقم بخورد.

انگلیس ۱-۲ یونان: ماه عسل تمام شد آقای کارزلی!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های انگلیس و یونان در ومبلی از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، در کمال ناباوری با نتیجه ۲-۱ به سود مهمان به پایان رسید تا اولین شکست سه شیرها با لی کارزلی رقم بخورد.

ویدئو: 355507

همانند بازی‌های قبلی، انگلیس در این بازی هم کار را با نمایش تهاجمی آغاز کرد و موقعیت‌های نسبتا خوبی هم به دست آورد اما دفاع منسجم یونان اجازه خودنمایی زیاد به ستاره‌های خط میانی و حمله سه شیرها را نمی‌داد.

2093373

جدی‌ترین موقعیت نیمه نخست را اما جوردن پیکفورد به مهاجمان یونان تقدیم کرد و خوش شانس بود که لوی کولویل توانست اشتباه او را با دفع توپ از روی خط دروازه پوشش دهد. در این صحنه با تعلل پیکفورد و پاس اشتباه او به مهاجم یونان در فاصله بیست متری دروازه، با ضربه پاولیدیس همراه شد که کولوین توپ را در آستانه ورود به دروازه دفع کرد.

در ادامه توپ و میدان در اختیار شاگردان کارزلی قرار گرفت و روی دو سه شوت از پشت محوطه جریمه، آنها شانس گلزنی به یونان را به‌دست آوردند اما در پایان نیمه اول توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد.

پایان نیمه اول

بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم بود که روی حرکت انفرادی عالی مدافع میانی یونان، ونجلیس پاولیدیس توانست در محوطه جریمه انگلیس با ضربه زمینی عالی حساب کار را ۱-۰ کند.

شاگردان کارزلی در ادامه هرچه زدند به در بسته خوردند و البته روی ضدحملات تند و تیز یونان خوش شانس بودند که گل دوم را دریافت نکردند.

2093374

اتفاقی که اگرچه در دقیقه ۸۳ بازهم توسط پاولیدیس رخ داد اما این گل بعد از بازبینی صحنه توسط وی ای آر مردود اعلام شد.

حملات پرتعداد انگلیس برای جبران گل خورده سرانجام در دقیقه ۸۷ جواب داد و روی پاس دومینیک سولانکه، جود بلینگام توانست گل مساوی را وارد دروازه مهمان کند.

در حالی که بعد از این گل، همه در انتظار سوت پایان بودند، بازهم پاولیدیس بود که از شلوغی محوطه جریمه انگلیس بهره برد و گل دوم و ارزشمند تیمش را به ثمر رساند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

انگلیس ۰-۱ یونان:

2093368

کونستانتینیوس کولیراکیس مدافع میانی یونان در دقیقه ۴۹ بازی، در نزدیکی محوطه جریمه یونان توپ را در اختیار گرفت و با از پیش رو برداشتن دو مدافع پیش رو، توپ را به پاولیدیس رساند و او نیز بعد از دریبل جان استونز، با ضربه زمینی خود از داخل محوطه جریمه توانست گل اول بازی را در میان بهت تماشاگران انگلیس به ثمر برساند‌.

انگلیس ۱-۱ یونان:

2093369

پاس در عمق عالی اولی واتکینز در دقیقه ۸۸ پشت محوطه جریمه به جود بلینگام رسید و هافبک رئال مادرید با یک بغل پای مطمئن توانست گل مساوی تیمش را به ثمر برساند.

انگلیس ۱-۲ یونان:

2093372

درحالی که تمام بازیکنان انگلیس به امید به ثمر رساندن گل دوم به سمت دروازه یونان هجوم برده بودند،‌ یک ضدحمله تند و تیز از سوی بازیکنان مهمان و آشفتگی ‌ عجیب در خط دفاعی انگلیس، با فرصت طلبی پاولیدیس همراه شد و او با شوت زمینی خود از غفلت مدافعان انگلیس بهترین بهره را برد و یکی‌ از به یاد ماندنی‌ترین گل‌های دوران ملی‌ خود را در دقیقه ۹۳ بازی به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها