کد خبر : 2076016 | 20 مهر 1403 ساعت 06:55 | 23.2K بازدید | 7 دیدگاه

لوپز: باید آماده چالش بزرگ با ایران باشیم

سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید که مسیر دشواری پیش روی آنهاست و باید با جدیت به مسابقات نگاه کنند.

لوپز: باید آماده چالش بزرگ با ایران باشیم

به گزارش "ورزش سه"، مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر، پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل قرقیزستان در ورزشگاه الثمامه در هفته سوم دور سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی 2026، از عملکرد تیمش ابراز خرسندی کرد.

او در کنفرانس خبری پس از مسابقه گفت: "تیم ما از ابتدا با هدف پیروزی وارد میدان شد و موفق شد برتری خود را بر حریف در همان ابتدای بازی تحمیل کند. ما توانستیم بازی را در کنترل خود درآوریم و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا نتیجه‌ای مثبت به دست آورند."

او اضافه کرد: "کسب سه امتیاز در این مرحله حساس از مقدماتی بسیار مهم است. هدف ما در هر بازی این است که هیچ امتیازی را از دست ندهیم و برای دستیابی به نتایج مثبت، نهایت تلاش خود را می‌کنیم. مسیر دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با جدیت به هر مسابقه نگاه کنیم."

مارکز لوپز همچنین تاکید کرد که هنوز چند بازی دیگر در این مرحله از مقدماتی باقی مانده و تیمش باید با تلاش بیشتر، امتیازهای لازم برای رقابت جدی جهت کسب یکی از دو سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی از این گروه را جمع‌آوری کند.

2093355

او درباره دیدار بعدی تیمش گفت: "ما مقابل تیم ملی ایران بازی سخت و بسیار مهمی خواهیم داشت و باید آماده این چالش بزرگ باشیم."

دیدگاه‌ها