کد خبر : 2076015 | 20 مهر 1403 ساعت 00:04 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تقسیم امتیازات در روز درخشش سنگربان‌ها؛

شهرداری ساوه 1 - 1 ایرالکو: یک امتیاز به معنای صفر

دو تیم پس از هدر دادن موقعیت‌های فراوان در نهایت با آتش بس به یک امتیاز قناعت کردند.

شهرداری ساوه 1 - 1 ایرالکو: یک امتیاز به معنای صفر

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری ساوه با گل تساوی‌بخش دقیقه 37 سامان قزوینی‌پور در یک بازی پر تنش از شکست خانگی گریخت و خود را از فاجعه نجات داد. در سوی مقابل ایرالکو با ناتوانی در کنترل پیروزی با کسب این یک امتیاز ناامیدانه به قعر جدول چسبید و با کیانفر به بن‌بست رسید. سیو و نمایش بهزاد رسولی و علی دادرسان در سنگر توری هر دو تیم برای کسب یک امتیاز بسیار مهم بود، زیرا در روزی که بازیکنان نتوانستند راهی برای عبور و گلزنی پیدا کنند و مجبور شدند به تساوی رضایت دهند.

شاگردان رضا لک در مالکیت توپ قوی بودند و در حمله خطرناک به نظر می‌رسیدند، اما ناکامی آن‌ها در به پایان رساندن بازی ممکن بود برایشان گران تمام شود و با روی آوردن به سیستم پاورپلی در دقایق منتهی به مبارزه نجات یافتند. هر دو تیم این را به عنوان یک فرصت از دست رفته خواهند دید، اما شهرداری ساوه پس از فرار با یک امتیاز، تیم شادتر به نظر می‌رسد.

اراکی‌ها در لحظاتی درخشش فردی را به نمایش گذاشتند اما موفق نبودند به طور کامل به عنوان یک واحد گلزنی کنند. میثم خیام در نیمه دوم تک گل تیمش را به ثمر رساند و سایر بازیکنان ضربات‌شان با بی‌دقتی راهی به قاب توری بهزاد رسولی پیدا نکرد.

این یک امتیاز در جایگاه شهرداری ساوه تاثیری نداشت اما قطعا پس از پایان هفته آن‌ها کمی با تزلزل دست و پنجه نرم می‌کنند. ایرالکو قعرنشین شد و بعید است صبر و شکیبایی مدیران اراکی بیش از این طولانی شود.

2093350
2093351
2093352

در هفته آینده، شهرداری به اصفهان سفر می‌کند تا با صدرنشین روبرو شود و ایرالکو در خانه به مصاف سفیر گفتمان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها