کد خبر : 2076009 | 19 مهر 1403 ساعت 23:57 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل آماده‌تر از همیشه؛

دربی اصفهان: صدرنشین به همشهری رحم نکرد

گیتی‌پسند در دربی از رحم اجتناب کرد و همشهری خود را با شش گل شکست داد. صدرنشین با مهاجم قدرتمندش سعید احمدعباسی به سرعت بازی را بدون هیچ شک و تردیدی پایان داد.

دربی اصفهان: صدرنشین به همشهری رحم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، از این مسابقه که دربی اصفهان خوانده می‌‌شد به عنوان دست اندازی بزرگ برای صدرنشین لیگ برتر یاد می‌کردند. گیتی‌پسند در دوران حضور تیم ملی در جام جهانی تمریناتش را با توجه به حضور ستارگانش در آوردگاه بزرگ تعطیل کرد و حریف همشهری بر خلاف آن‌ها با بهترین شرایط در دیدارهای تدارکاتی برای آغاز مجدد لیگ و این نبرد نقشه می‌کشید.

2093337

سوت آغاز که زده شد، گیتیزن‌ها از رحم و محافظه کاری اجتناب کردند و خیلی زود دروازه پالایش را به توپ بستند‌. آمادگی خیره کننده بازیکن‌ها با تلفیقی از تاکتیک تیمی باعث شد که به طور مداوم در خط دفاعی پالایش ضربه بزنند تا جایی که به نظر می‌رسید یک انتقام قرار است از حریف همشهری بگیرند. مهره‌های کلیدی سعید احمدعباسی و بهمن جعفری به خوبی با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کردند و نیمه نخست را با به ثمر رساندن پنج گل راهی رختکن شدند.

2093334

در نیمه دوم، محمد کشاورز دروازه‌بان دوم تیمش، محمدجواد صفری را درون سنگر توری قرار داد و همچنین به شایان اکبری بازیکن رده جوانان نیز فرصت خودنمایی داد. گیتیزن‌ها کمی از خشم خود را فرو ریختند و در مقابل  تیم رضا صادقی به وضوح رویکردش را نسبت به بازی در نیمه دوم تغییر داد و در عقب زمین عمق کمتری داد تا از تاکتیک دفاع _ ضدحمله اختلاف را کمتر کند. آن‌ها پس از جبران یکی از گل‌ها، بلافاصله گل ششم را هم دریافت کردند و در ادامه بازی فقط دو گل خورده را پاسخ دادند.

2093336

در این دیدار، سعید احمدعباسی دو بار، بهمن جعفری دو بار، محمدرضا سنگ سفیدی و محمدحسین درخشانی برای گیتی‌پسند گلزنی کردند و گل‌های پالایش نفت اصفهان را محمد طاهری، طاها نعمتیان و فرهاد توکلی به ثمر رساندند.

صدرنشین لیگ برتر همانند همیشه هرگز دست از تلاش برای افزودن به آمار خود برنداشت و در دقایق پایانی برای گل‌های دیگر هجوم آورد اما سرنوشت مسابقه همان نتیجه شش بر سه نوشته شده بود. گیتی پسند با تثبیت صدرنشینی، در هفته آینده میزبان شهرداری ساوه است و پالایش نفت اصفهان مهمان سن ایچ ساوه خواهد بود.

دیدگاه‌ها