کد خبر : 2076007 | 19 مهر 1403 ساعت 23:53 | 9K بازدید | 5 دیدگاه

گل یونان به انگلیس تقدیم به ستاره درگذشته (عکس)

ونجلیس پاولیدیس، مهاجم تیم ملی یونان، بعد از گلزنی به انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا، یاد و خاطره جورج بالدوک را زنده کرد.

گل یونان به انگلیس تقدیم به ستاره درگذشته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های انگلیس و یونان در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه عجیب ۱-۰ به سود یونان در ومبلی در جریان است.

انگلیس با وجود همه مهره‌های اصلی خود در خط هافبک از جمله کول پالمر، جود بلینگام و فیل فودن اما در این بازی اصلا نمایش خوبی نداشته و روی چند صحنه خوش شانس بودند که دروازه‌شان توسط بازیکنان یونان باز نشد.

خوش شانسی شاگردان لی کارزلی اما در دقیقه ۴۹ با گل ونجلیس پاولیدیس به پایان رسید. این گل روی حرکت زیبا و انفرادی کونستانتینیوس کولیراکیس در حالی رقم خورد که او سه بازیکن انگلیس را پشت محوطه این تیم از پیش رو برداشت و توپ را در محوطه جریمه به پاولیدیس داد تا این مهاجم باتجربه با دریبل جان استونز، با ضربه زمینی دقیق دروازه پیکفورد را باز کند.

2093331
2093332

جالب آنکه او بعد از گل، بازوبند مشکی که به‌خاطر درگذشت ناگهانی جرج بالدوک، مدافع سابق برنتفورد بر بازو بسته بود را بوسید و یاد این مدافع ۳۱ ساله انگلیسی که تا همین چند ماه پیش عضو تیم ملی یونان بود را زنده کرد.

2093385

گفتنی است جسد جورج بالدوک شب گذشته در استخری در منزلش پیدا شد. این مدافع از ابتدای فصل جاری راهی پاناتینایکوس یونان شد و به دوران هفت ساله حضورش در شفیلد یونایتد پایان داده بود.

دیدگاه‌ها