کد خبر : 2075998 | 20 مهر 1403 ساعت 05:00 | 47.4K بازدید | 3 دیدگاه

بنتو: افتضاح بودیم و نباید برنده می‌شدیم!

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات، عملکرد شاگردانش مقابل کره شمالی را زیر سوال برد و مدعی شد اصلا شایسته کسب سه امتیاز نبودند.

بنتو: افتضاح بودیم و نباید برنده می‌شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرين بازی از گروه اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، مصاف تیم‌های ملی امارات و کره شمالی با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسید.

نتیجه‌ای که اصلا باب میل پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات نبوده و منجر به انتقاد او از عملکرد تیمش شد. بنتو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "ما امروز اصلا شایسته کسب پیروزی نبودیم و به‌شدت ضعیف ظاهر شدیم. موفق به پیاده کردن استراتژی و نکات تاکتیکی که برای این بازی درنظر داشتیم نشدیم و حریف ما را تنبیه کرد.

فوتبال همین است. وقتی برنده می‌شوی همه چیز خوب و وقتی که موفق به پیروزی نمی‌شوید همه چیز بد خواهد شد. سه بازی به پایان رسیده و تنها چهار امتیاز داریم. چاره‌ای نداریم تا در هفت بازی آینده به چیزی جز پیروزی فکر نکنیم.

اصلا از عملکرد بازیکنان راضی نیستم و امیدوارم در بازی بعدی این نمایش ضعیف را جبران کنند. کار سختی مقابل ازبکستان در زمین آنها داریم. در نهایت از هواداران بابت این نتیجه ناامید کننده عذرخواهی می‌کنم. حضور و تشویق آنها امروز بی‌نظیر بود.

دیدگاه‌ها