کد خبر : 2075995 | 19 مهر 1403 ساعت 23:02 | 23.9K بازدید | 31 دیدگاه

قطر با سه گل به ایران رسید

تیم ملی قطر پیروزی ساده و راحتی مقابل قرقیزستان داشت.

قطر با سه گل به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر بعد از شکست نابهنگام مقابل امارات و تساوی دور از انتظار برابر کره شمالی، در ورزشگاه الثمامه دوحه رو در روی قرقیزستان قرار گرفت و موفق شد سرانجام اولین پیروزی خود را به دست آورد.

اولین موقعیت قطر روی شوت از راه دور عبدالکریم حسن به دست آمد اما این موقعیت در دقیقه 13 تبدیل به گل نشد. آنها برای اولین گل تا دقیقه 39 صبر کردند تا اینکه المعز علی موفق شد از مقابل دروازه یک توپ اتفاقی را تبدیل به گل کند و تیمش را پیش بیندازد.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و در نیمه دوم نیز عنابی‌ها تسلط کاملی بر توپ و میدان داشتند. در دقیقه 62 شلیک اکرم عفیف برگشت داده شد و در ادامه این تامیرلان کوزوبائف بود که به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا در شروع نیمه دوم قطر از حریف پیش بیفتد.

بعد از این گل قرقیزها حملات بیشتری را روی دروازه قطر انجام دادند و در دقیقه 76 روی پاس والری کیچین، این علیمردون شوکوروف بود که با یک ضربه از داخل محوطه جریمه تک گل قرقیزستان را به ثمر رساند.

با این حال تنها پنج دقیقه بعد ابراهیم الحسن بازیکن تعویضی تیم قطر روی ضربه پای راست خود از مرکز محوطه جریمه، پاس العمز علی را تبدیل به گل کرد تا شاگردان تینتین مارکز با نتیجه 3-1 حریف را شکست بدهند.

2093306

حالا قطر 4 امتیازی برای رسیدن به جایگاه ایران و ازبکستان، فرصت بسیار خوبی خواهد داشت تا هفته آینده با پیروزی مقابل ایران، امتیازات خود را افزایش بدهد.

دیدگاه‌ها