کد خبر : 2075991 | 20 مهر 1403 ساعت 03:16 | 3.9K بازدید | 2 دیدگاه

داور نمی‌دانست که بازیکن کارت زرد دارد:

رجب‌زاده: بازیکن را نصف کردند اما پنالتی نگرفت

مهدی رجب‌زاده انتقادهایی را نسبت به داوری دیدار با داماش مطرح کرد.

رجب‌زاده: بازیکن را نصف کردند اما پنالتی نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده سرمربی پارس جنوبی جم انتقادهایی نسبت به عملکرد داور دیدار با داماش گیلان داشت و اعتقاد داشت که یک پنالتی به سود آنها اعلام نشد، یک پنالتی به ضرر پارس جم گرفته شد و بازیکن آنها به اشتباه اخراج شده است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جم در ابتدا گفت: دو اخطاره بودم و بازی را از روی سکوها دیدم، بازی خوبی انجام دادم و می‌توانستیم در چند صحنه به گل برسیم و در جریان مسابقه گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، بعد از گل اول می‌توانستیم گل‌ دوم را هم وارد دروازه حریف کنیم.

رجب‌زاده درباره شرایط داوری گفت: بازیکنان ما روی غافلگیری و صحنه‌ای که به نظرم داور اشتباه کرد پنالتی اعلام شد، مهاجم حریف داور را گول زد، بازیکن ما دو دستش را بالا گرفت و یه شکلی شد که برخوردی نبود.

او در ادامه افزود: بعد از گلی که دریافت کردیم فشار آوردیم و موقعیت ایجاد کردیم و موفق شدیم بازی را مساوی کنیم، بعد از گل هم یک پنالتی صد درصد روی مهاجم ما انجام شد، گلر حریف بازیکن ما را نصف کرد، اما پنالتی نگرفت، بعد از آن هم به بازیکن ما اخطار داد و نمی‌دانست که بازیکن من کارت زرد دارد و حالتش به شکلی بود که نمی‌دانست او کارت زرد دارد، از خود بازیکن پرسیدم چیز خاصی نگفته بود و داور او به کارت داد و از زمین اخراج شد، باز در شرایط ده نفره هم موقعیت‌های خوبی داشتیم.

ویدئو: 355459

مهدی رجب‌زاده عنوان کرد: در گیلان با این شرایط جوی بازی سختی بود و بازیکنانم خوب بازی کردند اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم بازی را پیروز باشیم، می‌خواهیم در ادامه فصل تیم خوبی باشیم و رقابت کنیم، جدول در حال تغییر است و می‌خواهیم تیمی باشیم که فوتبال خوبی ارائه می‌کند.

رجب‌زاده درباره حضور هواداران جم در گیلان گفت: خیلی خوشحال شدم آنها را دیدم و تشکر می‌کنم، در شهربابک حضور پیدا کردند و حالا هم از جنوب ایران آمدند شمال ایران لب مرز، امیدوارم باعث افتخار آنها شویم.

دیدگاه‌ها