کد خبر : 2075980 | 19 مهر 1403 ساعت 22:13 | 4K بازدید | 6 دیدگاه

به یورگن بابت این شغل فوق‌العاده تبریک می‌گویم

ناگلزمن: مصدوم‌ها زیادند، خوش‌ به‌ حال ذخیره‌ها!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، درباره قرارداد یورگن کلوپ با شرکت ردبول صحبت کرد.

ناگلزمن: مصدوم‌ها زیادند، خوش‌ به‌ حال ذخیره‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان جمعه شب از ساعت ۲۲:۱۵ در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به مصاف بوسنی و هرزگووین خواهد رفت. یولیان ناگلزمان برای این بازی باید ترکیب متفاوتی را انتخاب کند، چرا که مصدومیت‌های پرتعداد باعث شده او بعضی از بازیکنان اصلی تیمش را در اختیار نداشته باشد. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از این بازی در مورد نکات مختلفی صحبت کرد.

او در مورد مصدومیت‌های زیاد پیش از بازی فردا گفت: «به عنوان یک مربی، می‌توانید از دو طرف به این موضوع نگاه کنید: یا اعتراض می‌کنید یا آن را فرصت خوبی برای بازیکنانی می‌بینید که فرصت کمتری داشته‌اند. من این دیدگاه را دارم.»

ناگلزمان در مورد ارتباط بین مصدومیت‌های پرتعداد و برنامه شلوغ بازیکنان ادامه داد: «من اغلب تأکید کرده‌ام که نمی‌خواهم دائماً از برنامه تیم‌ها شکایت کنم. در نهایت، بازی‌های زیاد هزینه ورزش گران‌قیمت را تامین می‌کند. از طرف دیگر، باید ببینیم که این نوع مصدومیت‌ها چه نوع صدماتی هستند، اگر همه آنها به‌خاطر فشار زیاد بودند می‌توانستیم در این مورد صحبت کنیم. به نظر من بسیاری از آنها دلایل دیگری دارند و تا جایی که بررسی کرده‌ایم به‌خاطر بازی‌های بیش از حد نبوده‌اند. البته باید کمی در مورد نحوه تمرینات بازیکنان و قوانین دیگر صحبت کنیم.»

2093268

ناگلزمان درباره پیوستن یورگن کلوپ به ردبول گفت: «من به الیور مینتزلاف به‌خاطر این کار فوق‌العاده تبریک می‌گویم. من همچنین به یورگن هم به‌خاطر یک شغل فوق‌العاده تبریک می‌گویم. این یک اتفاق بسیار جالب است. یورگن می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.»

او درباره بند فسخ قرارداد کلوپ که مربوط به پیشنهاد تیم ملی آلمان است، گفت: «من الیور مینتزلاف را به خوبی می‌شناسم. نمی‌توانم تصور کنم که چنین بندی در قرارداد وجود دارد.»

ناگلزمان در مورد برند لنو که دعوتش به تیم ملی را رد کرد گفت: «او خواسته‌هایی را مطرح کرد که من نتوانستم آنها را برآورده کنم. من پیشنهاد جالبی به او دادم، اما او چندان از این موضوع راضی نبود.»

دیدگاه‌ها