کد خبر : 2075976 | 19 مهر 1403 ساعت 22:00 | 7.3K بازدید | 6 دیدگاه

نمایش فراتر از انتظار کره در خاک امارات:

امارات 1 - 1 کره‌شمالی: به سود ایران و ازبکستان!

تیم ملی امارات در خانه مقابل کره‌شمالی به تساوی رسید.

امارات 1 - 1 کره‌شمالی: به سود ایران و ازبکستان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امارات در بازی خانگی مقابل کره‌شمالی به تساوی یک بر یک رسید و این اتفاقی در حالی رقم خورد که آنها تا دقایق پایانی از حریف خود پیش افتاده بودند و در دقیقه 86 با گلزنی جونگ ایل گوان بازی به تساوی کشیده شد.

در ابتدای این مسابقه کره‌شمالی تیم برتر میدان بود و توپ را در اختیار داشت، اما از دقیقه 20 مسابقه رفته رفته اماراتی‌ها جریان مسابقه را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب گلزنی خلق کردند اما در گلزنی موفق نبودند.

کره‌شمالی در دقیقه 38 نزدیک بود تا امارات را غافلگیر کند، ضربه سر جونگ کوم سونگ خطرناک‌ترین موقعیت نیمه اول بود که برای کره‌شمالی به گل تبدیل نشد.

2093258

در نیمه دوم، خالد عیسی، دروازه‌بان امارات، عملکرد خوبی داشت و چندین شوت از جمله ضربه خطرناک ری ایل سونگ را مهار کرد. در دقیقه 66، امارات با یک پاس زیبا از عبدالله حمد، به گل رسید و الغسانی موفق شد تیم ملی کشورش را از حریف پیش بیندازد.

2093259

کره‌شمالی در این مسابقه تیم دست و پا بسته‌ای نبود و امارات را تحت تاثیر عملکرد خوبش قرار داده بود، تلاش‌های آنها بی‌ثمر نبود و در نهایت توانستند در دقیقه 86 با ضربه جانگ ایل گوان به گل تساوی برسند.

امارات با این تساوی 4 امتیازی شد و در حال حاضر با 3 امتیاز از ازبکستان و ایران فاصله دارد. بازی بعدی امارات روز سه‌شنبه مقابل ازبکستان خواهد بود و کره شمالی نیز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

تساوی در این مسابقه فرصت خوبی برای ایران و ازبکستان بود تا همچنان فاصله خود را با دیگر تیم‌های گروه حفظ کنند و همچنان سه امتیاز فاصله داشته باشند.

دیدگاه‌ها