کد خبر : 2075974 | 19 مهر 1403 ساعت 21:56 | 50.1K بازدید | 89 دیدگاه

عبور قریب‌الوقوع از رکورد مهدی رحمتی با خونسردی

بیرانوند در آستانه جاودانگی در فوتبال ایران

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران چهل و چهارمین کلین‌شیت خود با پیراهن تیم ملی را به ثبت رساند.

بیرانوند در آستانه جاودانگی در فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان با تجربه تیم ملی مقابل ازبکستان برای هفتاد و چهارمین بار درون دروازه ایران قرار گرفت و توانست یک کلین‌شیت دیگر را به نام خود به ثبت برساند.

بیرانوند که با انجام بازی مقابل ازبکستان از رکورد ۷۳ بازی ملی احمدرضا عابدزاده عبور کرد، در جریان بازی پنجشنبه شب با خونسردی و آرامش کامل توانست درون دروازه ایران عملکرد خوبی را ارائه بدهد و در نهایت با بسته نگه داشتن دروازه خود چهل و چهارمین کلین‌شیت خود در تیم ملی را به ثبت رساند تا از این نظر در بین همه دروازه‌بان‌های تاریخ تیم ملی رکورددار باقی بماند.

بیرانوند حالا فقط دو بازی ملی دیگر با رسیدن به رکورد سیدمهدی رحمتی در تعداد بازی ملی فاصله دارد. رحمتی با ۷۶ بازی ملی از این نظر بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود و بیرانوند در فیفا دی بعدی احتمالاً به رکورد رحمتی خواهد رسید.

بیرانوند که در سال‌های گذشته با عملکرد فوق‌العاده به دروازه‌بان اول تیم ملی بدل شده، قطعاً در بازی‌های آینده ایران هم می‌تواند رکورد خود را ارتقا بدهد و علاوه بر عبور از رکورد مهدی رحمتی بی‌شک نام خود را در بین دروازه‌بان‌های برتر فوتبال ایران در طول تاریخ جاودانه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها