کد خبر : 2075971 | 19 مهر 1403 ساعت 21:49 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصاف همدم‌جو برای کسب مدال برنز

حذف ۳ نماینده دیگر ایران از کاراته قهرمانی جهان

کاراته کا وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان برای کسب مدال برنز به مصاف رقیبی از کشور رومانی می‌رود.

حذف ۳ نماینده دیگر ایران از کاراته قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید‌های جهان که از روز گذشته در شهر ونیز ایتالیا آغاز شده است؛ امروز (پنجشنبه) ابوالفضل همدم‌جو به دیدار رده‌بندی وزن ۶۱ کیلوگرم راه یافت تا روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف الکساندر نئاگو از رومانی برود. ۳ نماینده دیگر ایران نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

همدم‌جو ابتدا در دو دیدار نخست خود مقابل گاسپارت لامبوت از لوکزامبورگ و مت توته از مجارستان پس از کسب نتیجه مشابه صفر بر صفر، در با رای داوران برنده تاتامی شد.

او در مبارزه سوم ۳ بر ۲ کاگان اصلان از ترکیه را برد و سپس موفق شد ۵ بر صفر پتروس کاراس از یونان را مغلوب کند و راهی نیمه نهایی شود.
نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان ایران در نیمه نهایی ۷ بر یک نتیجه را به امانوئلو کالیفانو از ایتالیا واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت تا روز شنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

مهلا صداقت در وزن ۶۶+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، یک بر صفر پریگکیبا از قبرس را برد. وی سپس ۵ بر صفر سانچز نصار از اسپانیا را مغلوب کرد اما در سومین مبارزه یک بر صفر نتیجه را به هاکووا از جمهوری چک واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه با نماینده مجارستان مبارزه کرد و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داور شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، غزل فتحی در اولین دیدار ۴ بر صفر فرانس کوئلهو از برزیل را شکست داد اما در دومین مبارزه ۲ بر صفر مغلوب توانا یوچیدا از ژاپن شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما در کاتای انفرادی جوانان ابوالفضل صادقی در اولین دیدار امتیاز ۳۵.۸۰ مقابل توماس کلمز از فرانسه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

دیدگاه‌ها