کد خبر : 2075970 | 19 مهر 1403 ساعت 21:43 | 3.3K بازدید | 5 دیدگاه

شوک مثبت راشد جابر برای سرخ‌ها:

عمان 4 - 0 کویت: آتش‌بازی در سلطان قابوس!

تیم ملی عمان با نمایشی هجومی و عملکردی فراتر از انتظار کویت را گلباران کرد.

عمان 4 - 0 کویت: آتش‌بازی در سلطان قابوس!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عمان در یک نمایش بی‌نقص، با نتیجه 4-0 کویت را در مسابقات مقدماتی آسیا شکست داد و اولین پیروزی خود را در این مسابقات جشن گرفت.

این مسابقه روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی سلطان قابوس برگزار شد و به عمان این امکان را داد تا پس از دو شکست ابتدایی، یک پیروزی فراموش‌نشدنی را جشن بگیرند و در مقابل هوادارانشان نمایشی سراسر هجومی را ارائه کنند.

پس از آغاز ضعیف در دو بازی قبلی، راشد جابر به عنوان سرمربی جدید عمان، تیمش را برای مواجهه با رقبای غرب آسیا آماده کرده بود، عمان با فشار زودهنگام خود، چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد و در دقیقه 17 توانست به گل اول برسد. عبدالرحمن مشیفری با دریافت پاس صلاح یحیایی، ضربه‌ای به تیرک دروازه کویت زد که در نهایت به گل تبدیل شد.

2093243

کویت که در نیمه اول نتوانسته بود حتی یک شوت به سمت دروازه عمان بزند، در دقیقه 30 با ضربه سر محسن الغسانی روی ارسال جمیل آل یاحمدی، گل دوم را هم دریافت کرد.

عمان با گل سوم مشیفری در دقیقه 58، برتری خود را افزایش داد. این گل نتیجه اشتباهات دفاعی کویت بود که به امجد الحارثی اجازه داد تا سانتر خود را به محوطه شش قدم ارسال کند و زمینه‌ساز گلزنی مشیفری شود.

2093244

با ادامه فشار عمان، عبدالله فواز نیز فرصت گلزنی پیدا کرد تا گل چهارم را هم در دقیقه 79 وارد دروازه کویت کند و سه امتیاز شیرین و فراموش‌نشدنی را در ورزشگاه سلطان قابوس برای عمانی‌ها رقم بزند.

عمان پیش از این مسابقه مقابل عراق و کره جنوبی شکست خورده بود و تغییراتی در کادر فنی آنها ایجاد شد، تیم فوتبال کویت هم با متوقف کردن اردن و عراق، به عنوان تیمی سخت‌کوش خودش را مطرح کرده بود که در این مسابقه خبری از آن تیم نبود!

دیدگاه‌ها