کد خبر : 2075969 | 19 مهر 1403 ساعت 21:41 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

جانشین موفق سون: برای اولین گل خیلی دیر بود!

اوه هیونگ گیو، زننده گل دوم کره جنوبی مقابل اردن معتقد است خیلی دیر به اولین گل ملی رسیده و وعده داد گل‌های بعدی از راه خواهند رسید.

جانشین موفق سون: برای اولین گل خیلی دیر بود!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های ملی اردن و کره جنوبی در سومین بازی مقدماتی جام جهانی در گروه دوم مسابقات، با برتری ۲-۰ میهمان یعنی کره جنوبی به پایان رسید. گل‌های کره‌ای‌ها در این بازی توسط لی جاده سونگ و اوه هیونگ گیو به ثمر رسید.

نکته جالب درخصوص گلزنان کره جنوبی این است که اوه هیونگ گیو، مهاجم ۲۳ ساله این تیم موفق به ثبت نخستین گل در دوازدهمین ملی خود شد. مهاجم جوانی که در تیم خنک بلژیک بازی می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از پایان بازی اظهار داشت: "این دوازدهمین بازی ملی من بود و سرانجام اولین گل را زدم. از این بابت چندان از عملکردم راضی نیستم چرا که حس می‌کنم خیلی دیر به اولین گل ملی رسیدم.

با این وجود به هواداران‌مان قول می‌دهم که پس از این گل‌های بیشتری به ثمر برسانم. جای خالی کاپیتان سون هیونگ مین در این بازی حس می‌شد اما همه بازیکنان با انگیزه فراوان در زمین تلاش کردند تا جای خالی او چندان به چشم نیاید.

اردن تیم خوبی بود و این را در جام ملت‌های آسیا به خوبی نشان داد. پیروزی با دو گل اختلاف در خانه آنها کار ساده‌ای نبود که ما از پس آن برآمدیم. امیدوارم در بازی مقابل عراق نیز موفق به کسب سه امتیاز شویم. ضمن آنکه از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از ما حمایت کنند."

دیدگاه‌ها