کد خبر : 2075967 | 19 مهر 1403 ساعت 21:40 | 34.1K بازدید | 57 دیدگاه

مربی ازبکستان: اورونوف گفت نمی‌توانم بازی کنم!

ولادو رادمانوویچ، مربی ازبکستان می‌گوید اوستون اورونوف به علت احساس درد نتوانسته در ترکیب اصلی بازی کند.

مربی ازبکستان: اورونوف گفت نمی‌توانم بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ولادو رادمانوویچ، مربی تیم ملی ازبکستان در غیاب سرمربی این تیم به نشست خبری پس از بازی ایران و ازبکستان رفت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او در مورد بازی گفت: انتظار داشتیم این دیدار سخت باشد چرا که حریف ما هم جزء تیم‌هایی است که در آسیا جایگاه خوبی را دارد. امروز فرصت‌های خوبی داشتیم. من می‌خواهم از هواداران و رسانه‌هایی که در بازی امروز حضور داشتند تشکر کنم. هدف ما این است که بازی به بازی قوی‌تر شویم. بازی‌های جدی‌تری در انتظار ما هستند. بازی بعدی ما مقابل امارات است و از هوادارانمان می‌خواهیم که از ما حمایت کنند.

رادمانوویچ در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد داروی در این بازی گفت: من نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. چون به نظر من اشتباه است که مربیان درباره داوری صحبت کنند.

وی در مورد وضعیت جسمانی شاگردانش توضیح داد: تیم ملی زمان کافی برای همکاری با بازیکنان در این مسیر را ندارد، این مشکلی است که همه تیم‌های ملی با آن مواجه هستند. چون 3 روز فرصت داشتیم تا آنها را برای بازی آماده کنیم. ما عمدتاً روی تاکتیک‌ها کار می‌کنیم. اورونوف در ابتدا گفت که آماده بازی است، اما پس از آخرین تمرین، احساس درد کرد. به همین دلیل نتوانستیم از ابتدای بازی او را در اختیار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها