کد خبر : 2075951 | 19 مهر 1403 ساعت 20:56 | 34.8K بازدید | 22 دیدگاه

خروج اجباری، درست پس از یک‌سال؛

اتفاق عجیب برای محبوب‌ترین بازیکن قلعه‌نویی

ستاره خط میانی تیم ملی پس از 18 حضور متوالی در ترکیب، نمی‌تواند ایران را مقابل قطر همراهی کند.

اتفاق عجیب برای محبوب‌ترین بازیکن قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس در شروع حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی ایران تصمیم گرفت به دلیل دور بودن از آمادگی به اردوها نیاید و به درخواست خود تا پایان تورنمنت کافا در لیست غایب باشد، اما پس از بازگشت به فهرست تیم، در 21 مسابقه متوالی (غیر از یک بازی) در تمام بازی‌ها جایگاه ثابتی داشت ولی این روند پایان پیدا می‌کند.

این ستاره خط میانی تیم ملی که محبوب‌ترین بازیکن امیر قلعه‌نویی در یک‌سال اخیر بوده و در 21 مسابقه متوالی در فهرست حضور داشته و فقط در دیدار برابر اردن به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، نمی‌تواند ایران را در بازی آینده برابر قطر همراهی کند.

سامان قدوس پس از اینکه زیر نظر امیر قلعه‌نویی نخستین بازی ملی خود را مقابل بلغارستان و سپس آنگولا انجام داد، در دیدار برابر اردن از ترکیب فاصله گرفت و به‌عنوان یار تعویضی به زمین رفت و در همان مسابقه دوباره خارج شد، اما بعد از آن رکورد منحصر به فردی تا جدال امروز با ازبکستان بر جای گذاشت.

این ملی‌پوش ایران که هفته قبل در نخستین بازی خود برای کلباء امارات درخشان ظاهر شد و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در دیدار امروز تیم ایران برابر ازبکستان هم موثر کار کرد ولی دریافت کارت زرد موجب محرومیتش شد.

2093213

سامان قدوس به احتساب مسابقه امروز مقابل ازبکستان، در 21 بازی متوالی تیم ملی ایران در یک‌سال اخیر جزء 11 بازیکن منتخب امیر قلعه‌نویی بود ولی در دقیقه 66 این مسابقه که الدور شومورودوف را قبل از ورود به محوطه جریمه گرفت و روی زمین انداخت، کارت زرد گرفت تا از بازی آینده محروم شود.

قدوس که در فیفادی قبلی در هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل امارات یک کارت زرد گرفته بود، امروز هم برابر ازبکستان یک اخطار دریافت کرد تا دو کارته شود و از بازی روز سه‌شنبه هفته آینده با قطر محروم شود و امیر قلعه‌نویی را با چالش مواجه کند.

قلعه‌نویی در مسابقه امروز تیم ملی ایران مقابل ازبکستان پس از اخراج صالح حردانی، تصمیم گرفت تا سامان قدوس را به دفاع راست انتقال بدهد؛ پستی که در برنتفورد انگلیس هم تجربه بازی در آن را داشت، اما پس از 15 دقیقه و از ترس اخراج، این بازیکن را تعویض کرد.

حالا قلعه‌نویی باید تدبیر جدیدی برای دیدار آینده مقابل قطر داشته باشد، چراکه نمی‌تواند از سامان قدوس پس از 21 بازی متوالی و حضورش در ترکیب، بهره ببرد.

دیدگاه‌ها