کد خبر : 2075948 | 19 مهر 1403 ساعت 20:50 | 23.3K بازدید | 50 دیدگاه

خطا نکنند در محوطه جریمه خودم را نمی‌اندازم؛

آزمون: دیدید 10 نفره هم نتوانستند ما را ببرند!

مهاجم تیم ملی پس از پایان دیدار برابر ازبکستان تاکید کرد بازیکن حریف روی او مرتکب پنالتی شده است.

آزمون: دیدید 10 نفره هم نتوانستند ما را ببرند!

به گزارش "ورزش‌سه"، سردار آزمون پس از تساوی بدون گل تیم ملی ایران مقابل ازبکستان درباره صحنه مشکوک رخ داده روی او در محوطه جریمه حریف گفت: من هیچ موقع تا زمانی که صد درصد خطا نباشد داخل محوطه جریمه نمی‌افتم. فکر می‌کردم پنالتی باشد که افتادم، ولی نظر داور این نبود.

او درباره اینکه انرژی زیادی داشت و دوست داشت در زمین بماند و گل بزند اینطور واکنش نشان داد: زمانی که 10 نفره می‌شوید در شرایط بازی هستید و می‌دانید می‌خواهید چه کار کنید. این می‌تواند به تیم کمک کند، ولی خب مربی صلاح دانست که تعویض شوم.

مهاجم تیم ملی راجع به اینکه با امیر قلعه‌نویی هم در این مورد صحبت کرد، اما سرمربی تیم ملی از او خواست که اعتماد کند و بازیکنان جایگزین هم عملکرد خوبی داشتند، توضیح داد: بله، فوق‌العاده بودند. این دلیل بر آن نیست که من بهتر از آنها هستم. شهریار مغانلو هم خیلی بازیکن خوبی است و قطعاً اگر به او هم اعتماد کنید می‌تواند خودش را ثابت کند.

او درباره حرف‌های روز گذشته در کنفرانس خبری و اینکه گفته بود سال‌هاست ازبک‌ها موفق به بردن ایران نشده‌اند و اینکه آیا این موضوع دلیل انگیزه زیادش برای ماندن در مسابقه بوده بیان کرد: حرف‌های آنها برای ما مهم نیست. شرایط و نتایج گویای همه چیز است، چه کری بخوانند و چه نخوانند. دیدید که 10 نفره هم نتوانستند ما را ببرند.

دیدگاه‌ها