کد خبر : 2075947 | 19 مهر 1403 ساعت 20:44 | 16.6K بازدید | 12 دیدگاه

با توجه به گرفتن میزبانی از تیم ملی در مشهد؛

سپاهان مثل پرسپولیس: ارسال درخواست لغو بازی

باشگاه سپاهان درخواستی به سازمان لیگ ارسال کرده تا بازی برابر نساجی مازندران به زمان دیگری موکول شود.

سپاهان مثل پرسپولیس: ارسال درخواست لغو بازی

به گزارش "ورزش‌ سه"، طبق برنامه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر سپاهان باید روز جمعه 27 مهرماه در ورزشگاه فولادشهر از نساجی مازندران میزبانی می‌کرد که با درخواست مورایس، اقدام باشگاه سپاهان و نامه‌نگاری با سازمان لیگ که با موافقت آنها و باشگاه مازندرانی مواجه شد، این بازی یک روز زودتر در برنامه مسابقات گنجانده شد.

هدف مورایس از برگزاری زودتر این مسابقه این بود که بتواند تیمش را با شرایط بهتری برای مصاف با الشارجه امارات در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) آماده کند.

حالا اما به دلیل اتفاقاتی که در بازی ملی ایران رخ داد و میزبانی در مشهد مقابل قطر از امیر قلعه‌نویی و شاگردانش گرفته شد، تصمیم باشگاه سپاهان عوض شده و نامه‌ای به مسئولان سازمان لیگ ارسال کرده‌اند تا بازی سپاهان و نساجی لغو و به زمان دیگری موکول شود. این همان درخواستی است که باشگاه پرسپولیس نیز از مسئولان سازمان لیگ درباره بازی با ملوان در انزلی با توجه به فشردگی مسابقات مطرح کرد و مورد قبول قرار گرفت.

دلیل این تصمیم غیرمنتظره باشگاه سپاهان در حالی که مورایس تمرکز خود را روی بازی با نساجی گذاشته بود و به نظر می‌رسید قصد دارد بدون 8 ملی‌پوش خود (6 ملی پوش در تیم ملی ایران و دو ملی پوش در تاجیکستان و موریتانی) به مصاف نساجی مازندران برود، این است که پیش از این شاگردانش قرار بود از مشهد به اصفهان سفر کنند، اما حالا قرار است آنها در دبی با تیم ملی قطر روبرو شوند و بازگشت آنها زمان بیشتری خواهد بود و کار را برای مورایس و دستیارانش در دو بازی مسابقه برابر نساجی و سپس شارجه که با فاصله بسیار کمی برگزار می‌شوند، سخت می‌کند.

حالا مدیران باشگاه سپاهان در انتظار نظر سازمان لیگ هستند که درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد و به باشگاه اصفهانی ابلاغ می‌شود.

دیدگاه‌ها