کد خبر : 2075944 | 19 مهر 1403 ساعت 20:22 | 13.2K بازدید | 23 دیدگاه

گلر فولاد ایران را ناکام گذاشت؛

سر سعید چند میلی‌متر تا تور ازبکستان!

بهترین موقعیت ایران برای گلزنی در دقیقه 90+6 و با ضربه سر سعید عزت‌اللهی به دست آمد.

سر سعید چند میلی‌متر تا تور ازبکستان!

به گزارش "ورزش سه"، توقف تیم ملی ایران مقابل ازبکستان که با یک بازیکن کمتر رقم خورد، در شرایطی اتفاق افتاد که ایران در آخرین دقایق موقعیت بسیار خوبی را در اختیار داشت و به شکلی ناباورانه این فرصت از دست رفت تا افسوس هواداران ایران را به همراه خود داشته باشد.

در دقیقه 90+6 تیم ایران از سمت راست موقعیت ضربه ایستگاهی داشت و مهدی قایدی این توپ را روی دروازه فرستاد تا ایران از آخرین فرصت‌های خود برای گلزنی استفاده کند و در این صحنه سعید عزت‌اللهی بالاتر از همه ضربه سر خود را به سمت دروازه حریف زد.

عزت‌اللهی که فاصله چندانی تا مهمترین گل ملی خود نداشت، توپ را با ضربه سر چرخشی به سمت دروازه زد و در حالی که این ضربه بالاتر از دست اوتکیر یوسوپوف، به سمت دروازه می‌رفت، واکنش استثنایی این دروازه‌بان، ستاره تیم ملی را ناکام گذاشت.

سعید عزت که بعد از نمایشی فوق‌العاده به عنوان تک هافبک دفاعی تیم ایران، می‌رفت در نقش منجی تیم ملی ظاهر شود، بعد از سیو دیدنی یوسوپوف و فرستادن این توپ به کرنر، حسرت می‌خورد و البته دیگر بازیکنان هم وضعیتی شبیه به او داشتند.

این بهترین موقعیت تیم ملی در این بازی بود و دقایقی بعد از پنالتی نافرجام ایران، شاگردان قلعه‌نویی را در آستانه گلزنی قرار داد اما سعید بدشانس بود که عملکرد تمجیدبرانگیزش در این بازی با یک گل دیدنی همراه نشد.

دیدگاه‌ها