کد خبر : 2075938 | 19 مهر 1403 ساعت 20:01 | 27.7K بازدید | 27 دیدگاه

اردن در خانه شکست خورد؛

انتقام کره از شگفتی‌ساز فوتبال آسیا

کره‌جنوبی با برد دو بر صفر مقابل اردن جایگاه خود در صدر جدول مقدماتی جام جهانی را حفظ کرد.

انتقام کره از شگفتی‌ساز فوتبال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هونگ میونگ بو در حالی به امان سفر کردند که خاطره تلخ حذف در جام ملت‌های آسیا را در ذهن خود داشتند و این بار بدون سون هیونگ مین که به دلیل مصدومیت همسترینگ این بازی را از دست داد، مقابل اردن قرار گرفتند.

با این حال تیره روزی کره‌جنوبی در شروع بازی هم ادامه یافت و هی چان هوانگ، مهاجم تیم ولورهمپتون، با آسیب‌دیدگی در دقیقه 23 از زمین خارج شد تا کره مهاجم اصلی و یکی از بهترین نفرات خود را هم از دست بدهد.

ویدئو: 355460

در حالی که اردن یک ضربه هم به تیرک دروازه کره‌جنوبی زد، این لی جائه سونگ بود که در آخرین دقایق نیمه اول ضربه سر خود را به تور دروازه حریف کوبید تا کره‌جنوبی در دقیقه 38 از حریف پیش بیفتد. این گل روی ارسال سئول وو یونگ و ضربه سر لی جائه سونگ، هافبک شماره 10 و شاغل در بوندسلیگا، به ثمر رسید تا کره از حریف پیش بیفتد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. نیمه دوم با تلاش اردن که از حمایت گسترده هواداران خود برخوردار بود، آغاز شد، اما آنها توان چندانی در خلق موقعیت روی دروازه حریف نداشتند. در دقیقه 61 یازان النعیمات از داخل محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما ضربه او تبدیل به گل نشد.

7 دقیقه بعد از این موقعیت، کره‌جنوبی گل دوم خود را روی ضربه دقیق او هیئون گیو به ثمر رساند تا ببرهای تائجو اختلاف را دو برابر کنند و با نتیجه بهتری از حریف پیش بیفتند و پیروزی خود را تا حد زیادی مسجل کنند.

2093195

در 15 دقیقه پایانی اردن که سراپا حمله شده بود، دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت، اما ضربه یزان العرب و حسام ابوذهاب تبدیل به گل نشد تا کره‌جنوبی برد بزرگی را به دست بیاورد و انتقام حذف در جام ملت‌ها را هم بگیرد.

با این نتیجه کره‌جنوبی 7 امتیازی شد و اردن 4 امتیازی باقی ماند. بازی بعدی اردن در خانه مقابل عمان خواهد بود و کره‌جنوبی هم به مصاف عراق خواهد رفت.

دیدگاه‌ها