کد خبر : 2075934 | 19 مهر 1403 ساعت 19:41 | 9.8K بازدید | 13 دیدگاه

پیام باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی رافائل نادال

باشگاه رئال مادرید با انتشار یک بیانیه از زحمات رافائل نادال تقدیر و تشکر‌ کرد.

پیام باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی رافائل نادال

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی رافائل نادال، اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس که یکی از طرفداران پروپاقرص رئال مادرید بود، منجر به واکنش رسمی و تقدیر و تشکر رئال مادرید و همچنین فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، شد.

سایت رسمی‌ به نقل از باشگاه در مورد نادال نوشت: "برای ما و همه طرفداران رئال مادرید، مایه افتخار بوده و خواهد بود که اسطوره‌ای مانند رافائل نادال عضو افتخاری باشگاه باشد."

همچنین فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، درباره نادال گفت: "نادال برای کشور ما نیز مایه غرور و نمونه‌ای از ارزش‌های اصلی ورزش است که تمام دوران فوق‌العاده خود را با آن رقم زده است. کارنامه او همواره نشانگر قدرت و موفقت و تلاش افسانه‌ای بوده است.

ما از رافائل نادال به دلیل آنکه طرفدار رئال مادرید بود و ارزش‌های باشگاه را در سرتاسر جهان ترویج داد، سپاسگذاریم و افتخار می‌کنیم که همچین اسطوره‌ای طرفدار رئال مادرید است. برای رافا و خانواده‌اش در ادامه مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم."

گفتنی است نادال همواره پیگیر نتایج رئال مادرید بود و حتی زمانی که درحال برگزاری یکی از مسابقاتش در گرنداسلم بود، همزمان نتیجه بازی رئال مادرید در لیگ قهرمانان را پیگیری می‌کرد.

دیدگاه‌ها