کد خبر : 2075930 | 19 مهر 1403 ساعت 19:16 | 14.1K بازدید | 43 دیدگاه

تکل خشن و بی‌احتیاطی غیرلازم؛

حردانی تیم ملی را ده نفره کرد (عکس)

صالح حردانی، مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران، در دقیقه ۵۷ پس از یک تکل خشن و بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی از زمین مسابقه اخراج شد.

حردانی تیم ملی را ده نفره کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مصاف ایران و ازبکستان در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به مانند نیمه اول پر برخورد و فیزیکی در میانه میدان دنبال می‌شد، برخوردی شدید میان صالح حردانی و شومورودوف مهاجم ازبکستان سبب شد که شان ایوانز، داور استرالیایی، در سوت خود به نشانه خطا بدمد. 

ویدئو: 355452

در ابتدا به نظر می‌رسید که این خطایی ساده باشد که یک ضربه ایستگاهی از سمت راست خط دفاعی ایران برای ازبکستان به ارمغان آورد، اما تصاویر آهسته نشان دادند که صالح حردانی در آستانه اخراج قرار گرفته است.
پس از چند ثانیه کمک داوران ویدئویی به شان ایوانز اطلاع دادند که این برخورد ساده نبوده و احتمال اخراج مدافع ایران وجود دارد. 
در نهایت هم آنچه امیر قلعه نویی و هواداران ایرانی از آن می‌ترسیدند رخ داد و داور مسابقه با کارت قرمز برگشت و و آن را به صالح حردانی نشان داد، تا این بازیکن در دقایق ابتدایی نیمه دوم با یک بی‌احتیاطی محض در حالی که مدافع میانی ایران برای زدن توپ شماره دوم حاضر بود.

2093171

تکل مدافع راست تیم ملی در حالی روی پای مهاجم با تجربه ازبک‌ها رفت که برخوردی شدیدی با ساق پای راست او داشت تا حرف و حدیثی درباره تصمیم تیم داوری مسابقه نباشد. 

2093173
2093174
2093169
2093170
2093168

با اخراج صالح حردانی امیر قلعه‌نویی آرایش تیمش را به ۱-۴-۴ تغییر داده و این سامان قدوس است که در پست دفاع راست جایگزین مدافع سپاهان شده تا جای او را پر کند. البته پس از دقایقی سامان قدوس از ترکیب خارج شد تا امید نورافکن جای او را بگیرد و تغییراتی در آرایش نفرات ایران ایجاد شود. با این تغییر امید نورافکن به سمت چپ خط دفاعی تیم ملی رفت و میلاد محمدی در پست دفاع راست جانشین صالح حردانی شده است. 
پس از اخراج یک بازیکن از تیم ملی فوتبال ایران بازی از حالت متعادل خارج شد و شاگردان کاتانج دو موقعیت بسیار خطرناک را روی دروازه بیرانوند ایجاد کردند که با بی‌‌دقتی ضربه آنها از بالای دروازه به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها