کد خبر : 2075925 | 19 مهر 1403 ساعت 19:40 | 24.5K بازدید | 77 دیدگاه

حردانی، سریعترین اخراجی ایران در سال 2024

صالح حردانی سریع‌ترین کارت قرمز تیم ملی در سال جاری میلادی را دریافت کرد.

حردانی، سریعترین اخراجی ایران در سال 2024

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی امشب مقابل ازبکستان به میدان رفت که از دقیقه 57 در پی اخراج صالح حردانی مجبور شد با یک بازیکن کمتر به کار خود ادامه دهد. صالح در این صحنه با خطا روی شومورودوف، کاپیتان ازبکستان، داور را مجاب به بازبینی کرد و پس از بررسی خطا توسط VAR با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

این چهارمین اخراجی تیم ملی در دوران مربی‌گری امیر قلعه نویی است. تا پیش از این حسین کنعانی زادگان، مهدی طارمی و شجاع خلیل زاده هم کارت قرمز گرفته بودند و حالا صالح حردانی عضو جدید اخراجی‌ها به حساب می‌آید.

هر سه اخراجی قبلی در دقایق 90 به بعد رخ داده بود؛ حسین کنعانی زادگان مقابل همین ازبکستان در دقیقه پایانی فینال کافا اخراج شد، مهدی طارمی در دقیقه 1+90 یک هشتم نهایی جام ملت‌ها کارت قرمز گرفت و شجاع خلیل زاده در دقیقه 3+90 نیمه نهایی جام ملت‌ها مقابل قطر اخراجی تیم ایران بود. حالا صالح حردانی زودترین کارت قرمز تیم ملی در سال 2024 را دریافت کرده است.

جالب اینجاست که شاگردان قلعه نویی در دیدارهایی که 10 نفره شده بودند فقط مقابل ازبکستان موفق به پیروزی در وقت‌های قانونی شدند و در بازی با عراق و قطر موفق به تکرار این اتفاق نشدند.

دیدگاه‌ها