کد خبر : 2075919 | 19 مهر 1403 ساعت 18:24 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره‌باران والیبال در ژاپن: یک دوئل کهکشانی

افتتاحیه لیگ برتر والیبال ژاپن با یک بازی فوق جذاب آغاز خواهد شد.

ستاره‌باران والیبال در ژاپن: یک دوئل کهکشانی

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام انتظارات به پایان رسید و لیگ برتر والیبال ژاپن‌ موسوم به sv لیگ از فردا آغاز خواهد شد و در تنها دیدار فردا دو تیم پر ستاره سانتوری سانبردز و‌ پاناسونیک پنترز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دو تیم فصل قبل فینال لیگ برتر والیبال ژاپن‌ را برگزار کردند که در نهایت این تیم سانتوری سانبردز بود که با درخشش دیمیتری موزرسکی غول روس خود با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی لیگ ژاپن را کسب کرد.

اما در این فصل، لیگ برتر والیبال ژاپن‌ تغییرات گسترده‌ای داشته است به طوری که بودجه تیم‌ها به نحو چشمگیری افزایش یافت تا تیم‌ها بتوانند ستاره‌های خارجی بیشتری جذب کنند.

در تیم این فصل سانتوری سانبردز بازیکنانی نظیر دیمیتری موزرسکی، الکساندر اشلیفکا، ران تاکاهاشی، جونیور دی آرماس، تایشی اونودرا و و ماساکی اویا حضور دارند و در تیم پاناسونیک پنترز نیز بازیکنانی چون یوجی نیشیدا، توماس جاشکه، میگل آنخل لوپز، شوما تومیتا، توموهیرو یاماموتو، دن لاری و کونوهیرو شیمیزو به سرمربی‌گری لوران تیلیه حضور دارند.

2093154

این بازی جذاب فردا به میزبانی سانتوری سانبردز برگزار خواهد شد و سه روز پس از این دیدار دو تیم در هفته دوم بازهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نحوه برگزاری لیگ ژاپن به گونه‌ای‌ است که هر هفته تیم‌ها دو بازی با یکدیگر خواهند داشت. گفته می‌شود تمامی بلیط‌های این دیدار فروخته شده و سالن جای سوزن انداختن نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها