کد خبر : 2075917 | 19 مهر 1403 ساعت 18:16 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

داماش گیلان یک – یک پارس جنوبی جم

لیگ یک/شانس صدرنشینی از دست رفت

تیم‌های داماش گیلان و پارس جنوبی جم به تساوی یک بر یک رسیدند.

لیگ یک/شانس صدرنشینی از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های هفته ششم لیگ دسته اول عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد که طی آن داماش گیلان از پارس جنوبی جم پذیرایی کرد. این مسابقه جذاب و پراتفاق در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

داماش گیلان که از هواداران خودی سود می‌برد شروع مناسبی داشت و در سوی مقابل پارس جنوبی هم حملاتی را به سمت دروازه حریف داشت. در نهایت در آخرین لحظات نیمه اول داور یک ضربه پنالتی به سود داماش اعلام کرد تا فردین نجفی گل اول را برای داماش بزند.

در نیمه دوم پارس جنوبی برای جبران گل خورده وارد زمین شد و حملاتی را روی دروازه داماش ترتیب داد. شاگردان مهدی رجب‌زاده در دقیقه 75 مزد تلاش خود را گرفتند و توسط محمدرضا خدری به گل تساوی رسیدند.

در ادامه دو تیم تلاش‌هایی برای رسیدن به گل داشتند که اخراج شاهین طاهرخانی، مدافع پارس جم، هم روی روند بازی تاثیرگذار بود تا با پایان مسابقه شاهد تساوی یک بر یک دو تیم باشیم.

با این نتیجه داماش و پارس جنوبی هرکدام یک امتیاز از این بازی دشت کردند؛ داماش 7 امتیازی شد و در رده یازدهم ایستاد و پارس جنوبی هم که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود جمع امتیازاتش را به عدد 11 رساند و فاصله‌اش با صدرجدول به دو امتیاز رسید.

دیدگاه‌ها