کد خبر : 2075910 | 19 مهر 1403 ساعت 17:36 | 16.3K بازدید | 14 دیدگاه

علت خط خوردن مزراوی از تیم ملی مراکش

تپش قلب ستاره یونایتد را زمین‌گیر کرد!‏

نصیر مزراوی، مدافع مراکشی یونایتد، مشکل قلبی پیدا کرده و ‏جراحی شده است. ‏

تپش قلب ستاره یونایتد را زمین‌گیر کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی ساعتی پیش گزارش‌هایی ‏منتشر کردند که هواداران یونایتد و دنیای فوتبال را شوکه کرده است. ‏مشکل قلبی برای نصیر مزراوی، مدافع مراکشی که تابستان امسال از ‏بایرن مونیخ راهی شیاطین سرخ شد. ‏

مزراوی اوایل این هفته در دیدار منچستریونایتد مقابل استون‌ویلا ‏بین دو نیمه تعویض شد تا ویکتور لیندلوف جای او را در ترکیب ‏بگیرد. او به تیم ملی کشورش هم دعوت شده بود، ولی مراکشی‌ها ‏اعلام کردند به دلیل آماده نبودن مزراوی نام او را از فهرست خط ‏زده‌اند. ‏

همه گمان می‌کردند او مثل ده‌ها فوتبالیستی که در حال حاضر با ‏آسیب‌ مواجه هستند مصدومیتی عادی دارد. هیچکس فکرش را ‏نمی‌کرد او دچار مشکل قلبی شده است. مشکلی جدی که کار را به ‏جراحی کشانده است. 

2093135

‏البته منچستریونایتد به هواداران باشگاه قوت قلب داد و گفت ‏مزراوی احساس تپش قلب کرده و یک جراحی خفیف و سرپایی روی ‏او انجام شده است. مدافع مراکشی با مشکلی شدید مواجه نیست و ‏به زودی به میادین برخواهد گشت. 

با این حال روزنامه انگلیسی سان اعلام کرد مزراوی به مدت شش تا ‏هشت هفته قادر به بازی کردن برای یونایتد نخواهد بود. هر چند ‏مشکل قلب او ماندگار نیست و ستاره مراکشی بعد از ریکاوری ‏می‌تواند به صورت عادی برای تیمش بازی کند. 

دیدگاه‌ها