کد خبر : 2075905 | 19 مهر 1403 ساعت 17:16 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

تنها لژیونر ایرانی در ازبکستان: بازی هجومی می‌بینیم

سیاوش حق‌نظری که تنها بازیکن لژیونر ایرانی شاغل در ازبکستان است، به صحبت درباره بازی امروز پرداخت.

تنها لژیونر ایرانی در ازبکستان: بازی هجومی می‌بینیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی ایران و ازبکستان از دقایقی دیگر در دیداری حساس از مرحله سوم مقدماتی جام‌جهانی 2026 در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند به مصاف هم می‌روند. یکی از لژیونرهای فوتبال ایران که اکنون در ازبکستان مشغول فعالیت است، در گفتگو با سایت چمپیونات به صحبت در خصوص این بازی پرداخته است.

سیاوش حق‌نظری، بازیکن ایرانی تیم "نوبهار"، درباره دیدار مقدماتی جام جهانی 2026 بین تیم‌های ازبکستان و ایران اظهارنظر کرد. او گفت: «این بازی مهم‌ترین دیدار در این گروه است. هر دو تیم قطعاً برای پیروزی به میدان خواهند آمد. تیم ملی ازبکستان در شرایط خوبی قرار دارد، اما سه امتیاز این بازی برای ایران هم بسیار حیاتی است. بازی‌های ایران و ازبکستان همیشه بسیار جذاب و هیجان‌انگیز بوده‌اند. به نظر من، امروز شاهد فوتبالی بازتر و هجومی‌تر خواهیم بود.»

او گفت: «در خط حمله ایران، بازیکنانی همچون طارمی، آزمون، قدوس و قایدی حضور دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند. ما در نیمکت ذخیره هم بازیکنان کافی داریم که می‌توانند جای خالی نفرات اصلی را پر کنند. در مورد مدافع مصدوم‌مان، اطلاعی از اینکه چه کسی جای او را خواهد گرفت ندارم. امیدوارم این غیبت هیچ تأثیری بر عملکرد تیم ملی ایران نداشته باشد.»

2093123

دیدگاه‌ها