کد خبر : 2075904 | 19 مهر 1403 ساعت 17:16 | 6.4K بازدید | 15 دیدگاه

حواس جمع مدافعان تیم ملی به استقلالی زهردار

جلال‌الدین ماشاریپوف که در آمادگی خوبی نیز به سر می‌برد، یکی از بازیکنان خطرناک ازبکستان در بازی امروز خواهد بود.

حواس جمع مدافعان تیم ملی به استقلالی زهردار

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره تیم ملی ازبکستان، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل ایران، آمادگی کامل خود را نشان داده است. این بازیکن تکنیکی در نشست خبری پیش از بازی، جنگ روانی را آغاز کرد و با اظهار نظر جنجالی گفت: «لژیونرهای ایرانی برای پیشرفت فوتبال به امارات نرفته‌اند.» این صحبت‌های ماشاریپوف می‌تواند انگیزه بازیکنانی مثل سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و مهدی قایدی که در لیگ امارات بازی می‌کنند را افزایش دهد و باعث تلاش بیشتر آن‌ها در این دیدار حساس شود.

2093122

ماشاریپوف که در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در تیم استقلال داشته، به یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان ازبکستان تبدیل شده است. او با سرعت و تکنیک بالای خود در حملات تیم استقلال نقش کلیدی ایفا کرده و حضورش در میدان می‌تواند تهدید بزرگی برای مدافعان تیم ملی ایران باشد. قطعاً دفاع ایران باید مراقب حرکات سریع و غافلگیرکننده او باشد تا از ایجاد موقعیت‌های خطرناک جلوگیری کنند.

بازی ایران و ازبکستان در چارچوب مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، در ورزشگاه بنیادکار تاشکند برگزار می‌شود و هر دو تیم با آمادگی کامل به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و کسب نتیجه مثبت می‌تواند راه صعود به جام جهانی را هموارتر کند.

دیدگاه‌ها