کد خبر : 2075897 | 19 مهر 1403 ساعت 16:50 | 26K بازدید | 60 دیدگاه

غیرمنتظره‌ترین تغییر در ترکیب تیم ملی ایران

برخلاف انتظارات، مهدی قایدی نیمکت‌نشین شد تا محمد محبی از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان برود.

غیرمنتظره‌ترین تغییر در ترکیب تیم ملی ایران

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم ملی ایران در چارچوب دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه "بنیادکار" تاشکند به مصاف ازبکستان می‌رود. یکی از نکات قابل‌توجه در ترکیب ایران، نیمکت‌نشینی مهدی قایدی است. این وینگر جوان و تکنیکی اهل بوشهر که این فصل عملکرد درخشانی در تیم کلباء امارات داشته، با توجه به نمایش‌های اخیرش یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در ترکیب ابتدایی به شمار می‌رفت.

قایدی در فیفا دی قبلی هم توانست نگاه‌ها را به خود جلب کند. او در دیدار مقابل امارات، تک گل تیم ملی ایران را به ثمر رساند و نقشی کلیدی در پیروزی تیم ایفا کرد. عملکرد او در بازی‌های باشگاهی نیز شایان توجه است؛ او در آخرین بازی خود برای کلباء، موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل به سامان قدوس بدهد و بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

2005802

با توجه به این نمایش‌های موفق، انتظار می‌رفت که امروز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما تصمیم امیر قلعه‌نویی برای نیمکت‌نشینی او و استفاده از محمد محبی در ترکیب اصلی، نشان می‌دهد که سرمربی تیم شاید برنامه دیگری برای بازی داشته باشد.

به نظر می‌رسد قلعه‌نویی قصد دارد انرژی بازیکنانش را برای مسابقات فشرده مرحله مقدماتی مدیریت کند، زیرا پس از این دیدار مهم، تیم ملی ایران بازی حساسی مقابل قطر خواهد داشت و احتمالاً قایدی در آن بازی نقش مهم‌تری ایفا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها