کد خبر : 2075884 | 19 مهر 1403 ساعت 15:58 | 12.9K بازدید | 7 دیدگاه

کمالوند به دنبال تحقق رویای بزرگ آبادانی‌ها

متخصص صعود به لیگ برتر در مسیر افتخار تازه

فراز کمالوند تمام توان خود را برای بازگرداندن نفت آبادان به لیگ برتر به کار گرفته است.

متخصص صعود به لیگ برتر در مسیر افتخار تازه

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان بعد از سقوط به دسته اول برنامه‌ریزی خوبی برای بازگشت سریع به لیگ برتر انجام داده و با هدایت فراز کمالوند شروع خوبی در لیگ یک داشته است.

برزیلی‌های ایران روز گذشته نیز در هفته ششم لیگ یک بردی شیرین مقابل پالایش نفت در بندرعباس کسب کردند تا جمع امتیازات خود را به 13 برسانند و با تفاضل گل کمتر نسبت به پایان در رده دوم جدول قرار بگیرند.

2093094

صنعت نفت آبادان که همواره تیمی جذاب در لیگ برتر محسوب شده، حالا عزم خود را برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران جزم کرده و در این مسیر تجربه زیاد کمالوند به عنوان یک سرمربی باسابقه بسیار به کمک نفتی‌ها خواهد آمد.

کمالوند که در دوران سرمربی‌گری خود صعود‌های بزرگی را تجربه کرده و روی نیمکت با استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز به لیگ برتر رسیده، حالا برای رقم زدن چهارمین صعود خود این بار به عنوان سرمربی نفت آبادان تمام توان خود را به کار گرفته است. جالب اینکه کمالوند سال گذشته هم تا قبل از قبول سرمربی‌گری نفت به عنوان مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد فعالیت می‌کرد که این تیم هم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

2093095

این سرمربی باتجربه حالا در کنار تیم خوبی که جمع کرده، در مسیر پرپیچ و خم و سخت صعود به لیگ برتر کارش را دنبال می‌کند و امیدوار است در پایان فصل یک افتخار دیگر را به ویترین موفقیت‌های خود اضافه کند.

عکاس: محمدامین انصاری

دیدگاه‌ها