کد خبر : 2075880 | 19 مهر 1403 ساعت 15:18 | 15.6K بازدید | 75 دیدگاه

رکوردی که با قرارداد جدید ثبت شد؛

20 سال زندگی کریم باقری در پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس از امضای قرارداد یک ساله با کریم باقری خبر داد.

20 سال زندگی کریم باقری در پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، کریم باقری به کادر فنی این تیم پیوست و در کنار کارلوس گاریدو حضور خواهد داشت تا کادر فنی پرسپولیس دوباره اسطوره سرخپوشان را در کنار خود داشته باشد.

این در حالی است که قرارداد کریم باقری و پرسپولیس تا پایان فصل خواهد بود و او قراردادی یک ساله را با رضا درویش امضا کرده است. به این ترتیب باقری با 9 سال حضور در کادر فنی پرسپولیس و 11 سال بازی در این تیم، رکورد استثنایی 20 ساله را در پرسپولیس ثبت می‌کند.

2093085

کریم باقری در کنار علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی حضور داشته و حالا پنجمین دوره مربی‌گری خود را در این تیم استارت خواهد زد. باقری همچنین بعد از جدایی برانکو، پیشنهاد سرمربی‌گری را از ایرج عرب دریافت کرد، اما ترجیح داد که در نقش دستیاری خود بماند.

باقری که بیش از دویست بار پیراهن پرسپولیس را پوشیده، از لیگ ششم تا دهم کاپیتان تیم پرسپولیس بود و پنج فصل متوالی بازوبند این تیم را در اختیار داشت و به عنوان قهرمانی لیگ برتر هم رسید.

2093084

نکته جالب اینکه در حین امضای قرارداد کریم باقری و پرسپولیس، علاوه بر رضا درویش، محمود خوردبین، مشاور مدیرعامل سرخپوشان، هم در محل حضور داشت و با آنها عکس یادگاری گرفت.

باشگاه پرسپولیس با ثبت قرارداد کریم باقری در سازمان لیگ، آیدی کارت او را دریافت خواهد کرد تا این مربی مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس نداشته باشد. با این حال دریافت آیدی کارت او برای لیگ نخبگان آسیا از طریق ای اف سی انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها